2008. július 20., vasárnap

Mindennek vagy egy vege...

"FRIENDS WITH BENEFIT"


Ujabban mindig ezzel peldazodom...nem tudom...talan azert van mert most leginkabb igy erzek.... ezert is van, hogy a mai kis irasom vagy minek nevezem....szoval most is ebbol a gondolatbol szeretnek ki indulni....mit mar olvashato volt parszor.... minden dalnak van egy vege....egy utolso hagjegye....ahogyan minden filmnek is....van egy utolso kep kockaja.....igy minden szepnek is ami az eletben utol er van egy utolso pillanata.....ugy erzem, hogy az eletemben egy ilyen merfoldkohoz erkeztem....nos ez most talan igy jonak hangzik...vagy biztatonak...de kozel sincs igy...mert ez a merfoldko egy szamomra nagyon fajo erzesbol fakad....elvesztettem a legjobb baratnom...egylore ugy erzem, hogy a nehezen tul vagyok....de felek az elso talakozastol, mert az maga utan fog meg vonni jo parat mivel osztalytarsak es padtarsak vagyunk....(sajnos)....de megprobalok egyik reszen ennek is valtoztani....ugy erzem, hogy ez az egesz most mar nem rajtam mulott....mert megtettem mindent amit tudtam..ami eszmebe jutott...szoval sajnalom, hogy igy alakult....nem tudok vesziteni es amikor valmit a fejembe veszek azert harcolok a vegsoig...meg soha semmit nem adtam fel, habar a muszaj vagy a kenyszer, hogy msot mar fel kene adni az sokszor a nyakamon volt...de nem tettem...eletemben ez az elso,hogy megajjt parancsoltam magamnak, mert latom, hogy minden teljesen hiaba van....es meg nem vagyok benne biztos, hogy sikerult teljesen feladnom azt, hogy ujra vissza teritem a "legjobb" baratnom a helyes utra...de igyekszem....es ami a legszomorubb...hogy ugy erzem, hogy nem hagyott mas valasztas ez a szemely szamomra csak azt, hogy feladjam az egesz baratsagunkat es elfelejtsem ot....most ugy erzem es szeretnek ennek az erzesnek maximalisan eleget tenni a jovoben...es csak magamra gondolni ebben az egy dologban es nem arra, hogy neki mi lenne jo...es ebben a helyzetben nekem az e legjobb ha elfejeltem ot....orokre.... ezert hataroztam ugy, hogy feladom a baratsagunkat....ezt a dontest nagyon nehez volt meghozni....de nem hagyot mas valasztast...az elmult fel evben csak fajdalamt okozott....mindig csak csalodnom kellett benne...addig, hogy mar nem tudok megbizni benne.....hibat hibara halmozott.....es ott volt az a rengeteg hazugsag.....mindig mindenbol kimagayrazta magat ugy, hogy az neki legyen elonyos...nem modnom volt, hogy bedoltem...volt, hogy mas nyitotta fel a szemem...de volt, hogy sajat magamtol is ra jottem, hogy csak mele beszeles az egesz....de szerettelek annyira, hogy mindezek ellenere meg mindig melletted alltam volna....es az igazsag az, hogy meg midnig szertlek...aki ismer az tudja, hogy midnig a szivem dontesei vannak elonyben..de most nem...ha bele pusztulok is annyi fajdalmat okozott...hogy vele kapcsolatban mar csak az agyamra fogok hallgatni.....es az azt sugja, hogy zarjalak ki az eletelbol...nezzek mas legjobb baratno utan akiben meg tudok bizni es aki nem csap be....aki mellettem all es nem haggy cserben....a legjobban az fajt, hogy a suli vegevel szamara a baratsagunk is veget ert es en mar nem leteztem... egyszeruen eltunt...es nem reagalt semmire....akar hol kerestem... akar hogyan semmire sem valaszolt....es ha o igy itt hagyott akkor en is.....ez fajt a legjobban, hogy csak ugy itt hagyott amikor a legnagyobb szuksegem lett volna ra....es most ide irom...hogy NINCS harmadik esely....nem engedem, hogy megegyszer ossze tord a szivem....azt mar megtanutlam...hogy egy embernek hiaba adsz akar het eselyt is...mert mindegyiket elszurja.....hiszek abban a kijelentesben, hogy aki az elso eselyet elszurja...az elfogja ugyan ugy a tobbit is...ugy a masodikat, mint az elsot....de midenki azzal peldazodik...hogy mindenki megerdemel egy masodik eselyt...hat megkapta o is....s mit mondjak meg jobban elszurta, mint az elsot...ugy, hogy ennyit az eselyektol....ma reggel fel kelltem es ugy ereztem, hogy nem halogatom tovabb a dolgot..nem varok tovabb, hogy jelentkezen vagy valami masra,mert ahhoz egi csodara lenne szukseg es, mert igy is tobbet vartam a kelletenel....ugy dontottem, hogy nem szomorkodok tovabb...nem emesztem e miatt magam...hanem a tettek mezejere lepek...bekapcsoltam a gepem es eloszor itt tuntettem el a baratsagunk minden nyomat....kitoroltem a kepeket rola...es a kozoseket....aztan a messengeren vissza irtam a nevet...a rendes nevere, ugy ahogy volt amikor fel vettem es meg nem is ismertem...szoval most is olyan mitha lenne egy ember a listamon akit nem ismrek....aztan jott a hi5...leszedtem az osszes kepet rola..es a kozos kepeinekt is....meg a kommentket nem torotlem ki...de azt hiszem azt is meg teszem hamarosan....aztan jott a szobam...minden targyat...egyszeruen mindent ami ra emelkeztett vagy o jutott rola eszembe....mindet ossze szedtem egy ajandek zacskoba amit meg tole kaptam....es ezeket ki tettem a teraszra...a tobbi kacatom koze....soha nem gondoltam volan, hogy enyire konnyu 2 evnyi legjobb baratsagot elpuszitatni....semmi nem maradt meg...es nem is akarom, hogy megmaradjon.......mindent meg semmisitek....ebbol a baratsagbol csak az a par emelek fog mgmaradni ami a szivemben van....mert azokat nem veheti el senki es semmi....meg en sem magamtol....most meg friss minden...ahogy a fajdalom is....de bizzok benne, hogy ezt a sok rosszat kiuzi majd valami jobb es szebb....es az idovel a fajdalom is megszokott lesz....elviselhetobb...de azt tudom, hogy soha nem fog elmulni....ahogyan azt is tudom....hogy mindig fogok ra emlekezni...meg ha nem is akarok...



Ui.: Szerettelek...ugy mint talan meg egyik baratnomet sem.....hittem benned es megbiztam benned, ugy mint senki masban.....es ismerttel, ugy mint eddig senki mas....es meg is elhagytal....
"PEOPLE ALWAYS LEAVE"

Nincsenek megjegyzések: