2008. szeptember 14., vasárnap

About summer days....


Ez a nyar eleg furcsara sikeredet....eleg sok szempontbol.....es ami a legfurcsabb....hogy tolem fuggot a legnagyobb resze....persze voltak dolgok amik tolem fuggetlenul alakultak furcsara....rengeteg uj dologban volt reszem...uj embereket ismertem meg....uj tajakat lattam.....uj dolgokkal talalkoztam.....uj gondok is jottek.....de ugyan akkor uj boldog, nevetessel teli pillanatok vartak.....amellyek tobbsegben allatak a rosszak felett....valahogyan az egesz nyaram az ''uj" korul forgott....es forog meg mindig...a nyar utolso perceig.....de lassan itt a suli....illetve mar nagyon a nyakunkon van....es ezzel jonnek a regi, megszokott, monoton, szurke napok....ahol mar minden az ''regi" korul fog forogni....de az utolso masodpercig kifogom hasznalni a nyarat....egy perc sem fog karba veszni...nem hagyom....igazabol az egesz nyar, ugy kezdodott....hogy az exlegjobb baratnom ''lepett".....kicsit igy furan hangzik...mintha vmi pasirol lenne szo.....de egyszeruen nincs ra mas kifejezes lelepett....csapot s papot itt hagyva...ahogy tartja a mondas.....szoval eltunt....es ezzel szinte egyszere jottek az "uj" baratok....a nyar elejen...meg voltunk itt-ott a regi...vagy is a mar idaig is meglett barataimmal...de ezek is fokozatosan elmaradtak.....illettve vissza szukultek odaig...hogy parszor beszeltuk messen.....ami ugy felig az en hibam....felig az ovek....abbol a gondlatbol ki indulva....hogy minden kapcsolat ket emberen mulik....de vegul is reszemrol ez egy olyan tudatosan tudatosan elkovetett "hiba" volt....amirol most ugyan igy velekedek...de kesobb lehet...hogy megbanok vagy valami...szoval szep lassan nem kezdtem keresni azok tarsasagat akiket regebbrol ismertem...nem mentem olyan helyre ahihez valami emlek kotodott.....csak "uj" helyeken...."uj" emberekkel voltam megtalalhato....a regi baratok mindt tudtak a legnagyobb problemamrol ami szinte az egesz nayramat felemesztette.....es mivel ezek a baratok JO baratok kent viselkedtek mindig kerdezgettek errol....amivel mar tele volt a ho cipom....nyugalomra volt szuksegem.....mert felejtenem kellett es kell...ezert volt egeszen mas a helyzett az uj arcokkal....akik meg nem alltak es a legtobben meg most sem allnak hozzam annyira kozel....hogy tudjanak a dolgaimrol....szoval igy ok ha akartak volna akkor sem tudak volna ilyesmirol kedezoskodni...faggatozni....igy egy fajta menekulesnek nevezheto celbol volt az egesz....jo volt, ugy jol erezni magad....hogy senki semmikor egy szoval nem idezett semmit a multbol....csak a jellenben elni azokban az orakban amitt veluk toltottem... hasonlo keppen votl a helyekkel is.... meg a sajat otthonom is ha csak tehetem kerultem.... mert ott is szinte minderol egy valaki jutott eszembe....mindig csak vartam....hatah ir messen.....lestem...hogy hatha belepik....de nem...mindig csak nembe utkoztem....aztan egy ido mulva fel hagytam ezzel...mar nem erdekelt....egesz vakacio alatt 3 nap volt....amikor IGAZAN BOLDOG VOLTAM!....amikor megerkeztunk Bukre...egy teljesen ismeretlen vilagba....ismeretlen helyre....ismeretlen emberek koze....akkor be vallom...hogy 3 napig senki de senki nem jutott eszembe......se baratok.....se ujakk....se regiek...se ismerosok....se ellensegek....se senki....csak eltem....fel fekudtem a francia agyra es zenet hallgattam.... 18 medenceben uszkaltam....szere mindegyiket kiprobaltva....gyonyorkodtem a hazakban..a tajakban....Becs utcain....az varazslatos epuletekbe.. egy szoval a "nagy vilagban", de ez a csoda is csak 3 napig tartott...utana is meg egy ideig maradtak ezek a dolgok....de a 4dik nap reggelen...annyira szar volt arra eszmelni, hogy basszus az elmult 3 napban mennyire alom vilagban eltem...es, hogy mikrol feledkeztem meg amig maskor az eletem gyokeres reszet alkotjak....es en 3 napig csak eltem ezek nelkul....ez a fel eszmeles utanis a nyaralas egyszeruen szuper volt... csak akkor mint valami lider nyomas kent ott voltak a godok is ura a nyakamon... mondjuk mar igy vissza emlekezve sem az jutt eszembe a nyaralasrol...hogy Pozsonyban eppen min ragodtam...es ezek a gondolatok az ido multaval egyre jobban ki fognak kopni...habar abban votl valami....hogy Pozosny utcai mar nem tudtak ugy elvarazsolni....arrol ne is beszleve...hogy amikor haza ertunk....milyen erzes volt, hogy Szentgyorgy utcai fogadtak...ujra minden fajdalamt a nyakamba szakitottak...ami eddig is velem volt..csak sokkal halvanyabban.... megjelent ujra a varakozas ... turelmetlenseg...es az egesz olyan erzes volt....mintha egy tunder meset fujt volna tova a szel...es en felebredtem....ezek utan elgondolkodva...meg ugyan meg inkabb nem kezdtem keresni a regit...az uj emberekkel jartam ki....szinte csak veluk beszeltem....es a tobbi...mindegy votl csak minel messzebb a regitol...a mar ismerttol....ugyan azt megtanultam...hogy lehet uj vagy regi barat...vagy csak ismeros....mindeki csak a sajat onos erdekeit nezi...ugyan nem orultem...hogy le kellet koltozek Szentkiralyba....sot undorodtam ettol a tenytol...de ebben a helyzetben meg ott is jobb volt....mint otthon... es csak varni valamier amit ne kapsz meg...ami nem jon el...itt meg tudtam..hoggy ugy se johet el..s kakor nem vatam annyira....meg aztan az uj ismeroseimmel a tavolbol is szuperul tarthattam a kapcsolatott....talakoztam veluk meg minden.... szoval telt ...mult a nyar...jo es rossz dolgokkal egyutt....de bizonyos jo dolgokon egyetlen rossz sem fog felul kerekedni SOHA....es akar ki is....akar mikor megfogja kerdezni....hogy "Hogyan telt a nyarad?" akar mennyir is rossz dolgokkal volt telitve...voltak olyan jo pillanatok valahol....nagyon messze innen....hogy azert a par apro pillanatert ...hogy ujra at eljem oda adnam az egesz eletemet...es ezek tul tesznek tobb heti rossz dolgon...igazan rossz es fajdalams napon...es a valaszom ez altal az lesz vagy lenne a kerdesre...hogy "Jol....nagyon jol...ez volt eletem legszebb nyara".....mert az a keves ido karpotolt mindent...es tul tett mindennen....tobbek kozott az a 3 nap.... Becs... Buk... Pozsony... Eisenstadt.... Sopron.... Karcag... Szentegyhaza.... es ...a tobbi de a szivem melyen ...a lelkemben ott volt....kecskemet....



UI: Remelem, hogy a nyar meg tartogat meglepeteseket...mert meg 2 embert szeretnek megismerni minel hamarabb.....



Feel this????

"Can you feel this...."


THE BEST SECOND

Nincsenek megjegyzések: