2008. június 27., péntek

Happy Birthday.... :( ........... (*)


ez az iromány lesz az egyetlen bizonyitek, hogy nem felejtettem el a szülinapodat....sose tudnám elfelejteni még akkor sem ha úgy tűnik, hogy igen...:(...hát.....mit mondjak....a saját meglepetésdnek keresztbe tettél....az ajándekod...mint egy héttel ezelött is....most is itt ül elötem....de tálan itt fog üldögélni még jövő ilyenkor is...:(....van ilyen.....mint irttam már soha nem tudnám elfelejteni a szülinapod...még akkor sem ha most ezt hiszed....hogy fáj ez neked....hogy érdekel ez téged....azt nem tudom....de nekem annál jobban fáj az, hogy ma még annyit sem mondtam, hogy boldog szülinapot...:(.....de e mellett szóló érvként csak azt tudom felhozni, hogy eltüntél mint a kamfor.....a bál ota semmit sem tudok rólad...:(....alig vártam, hogy a táborból haza érjek végre...mert nagyon hiányoztál...s végig úgy érzettem....hogy szükségem van rád.....s mikor haza értem csütörtökön fent voltál messen.....nem léptem rád...hogy lám én hianyoztam-e neked....mert ha igen akkor rám fogsz lépni....de nem léptél rám....ezek szeirnt sokat nem gondolhattál rám..s nem is hianyozhattam neked.....pénteken láttam többször is, hogy bent voltál hi5on....szal messen is biztosan......de akkor sem irtál.....ennyire fontos vagyok neked...nah igen...:.....aztán szombaton este nem birtam tovább....irtam egy hosszú offlineot....amire semmit választ nem kaptam....aztán vasárnap irtam smst is....mind2 számodra....mikor eszembe jutott, hogy talán megint a régi kártyád van a teldoba mert a másik sms nem ment el....igy is volt....de mind1 is mert egyikre se kaptam semmi választ....még egy bippet sem.....szóval nem emléksszel rám....én persze...azota is csak egyre jobban miattad eszem magam...de kit is érdkele ez??? ......senkit....s egy másik bizonyitás, hogy nem felejtettem el semmit....hogy mindenkinek e miatt siránkoztam az elmúlt napokban...tuti, hogy ezzel a témával az agyukra is mentem....ha nem hiszed csak nyugodtan kérdezösködj körül.....s persze még én vagyok az aki nem foglalkozok veled.....inkább nem részletezem a dolgokat jobban....a lényeg annyi, hogy talán a mai "szép" napon sem juttam eszedbe....s csak én esszem magam a miatt, hogy milyen szar, hogy nem mondttam semmit....meg van egy fél óra a mából...megtehetném....de akár mennyir fáj, hogy eddig nem tettem meg....nem is fogom meg tenni ez után sem.....mert ha én nem érek neked annyit.....hogy valamire reagálj....akkor én sem fogok ma semmit tenni......kár...hogy nem működik már a *ri#....mert megprobáltam, hogy rejtet smsben felköszöntselek.... valaki telojára 3 smst is küldtem ami persze neked volt szánva...csak számmal ment el....és igy nem küldtem el neked....de ha element volna rejteten akkor neked is küldtem volna annyit....hogy boldog születésnapot...csak hogy ne legyen lelkiismeret furdalásom....habár te nem tudtad volna, hogy tölem van...de én tudtam volna...és ez a tudatomnak elég lett volna....( azt, hogy kinek küldtem majd elmodnom ha érdekel....s ha név nélkül kéteékednél )




hát.....igy a blogomon hagyok egy jelt...hogy minden igy történt és NEM felejtettem el...( az egészet azért csinálom...mert tudom, hogy ha én lennék a helyedben nekem nagyon fájna )....




Nagyon - nagyon boldog születésnapot kivánok szivem minden szeretettével!!!!!!!!!...... nagyon szeretlek ( ha te nem is =(( ) ......milliárd pussszi




Útóirat:

Volt már forditva.....s úgy érzem.....hogy most te hagytál cserben engem...csak valami.....vissza vágás képpen.....vagy ha nem is teljesen....de......félig akarattal....azért....hogy én is érezzem....hogy milyen lehetett neked amikor én hanyagoltalak el....hat legyen.....mert talán rá jöttél...hogy már tényleg nincs szükséged rám....s csak kinozzuk az egész barátségunkat....( ha nem igy lenne még nem késő azt be bizonyitani.....de hamarosan az lesz ).....ott vannak helyettem sokan mások......talán jobb is igy...mert tudom, hogy most nagyon nehéz lesz......de valahogy talpra állok újra.....és ha 2 év alatt is....de lábra állok....hogy valaha teljesen-e azt nem tudom....egy részem megcsonkul örökre az biztos.....az a részem amiből ki kell irtsalak.....:((.....s mivel tudom...hogy akár mi is legyen ha mást nem is lesz amit....de az emléked mindig szeretni fogom :-<....




Talán nem a legszebb születésnapi ajandék....de tölem most több nem telik a fent le irtak miatt...sajnálom :(...és az időből is ki futok mindjárt....


majd azt is elmondom talán ha érdekel ...hogy mi lett volna a meglepetésed...az amit azt mondtad egyszer, hogy szeretnél.....ENGEM.... :-<
2008.jun.27 23:56

Nincsenek megjegyzések: