2008. december 10., szerda

Vannak meg csodak....

ezek a csillagok is olyanok mint a csodak....azok a kis csodak amik eletunk barmely napjan megtortenhetnek velunk :)


ez az elmult 3 ev emlekere....



Vannak meg csodak...ez az egy mondat is at hiszem, hogy magaert beszel.....gondolom mindenki megelte az eleteben legalabb egyszer azt a jelenseget vagy minek nevezem....szoval egyszar mar at elte azt, hogy elvesztett egy olyan emebert akit nagyon szeretett.....szulot....vagy akar milyen csaladtagot.....baratot.....baratnot.....nos az igazat megvalva ez velem nem is egyszer tortent meg....hanem jo parszor...de kell csalodjunk ahhoz, hogy igazan boldogok lehessunk...most nem ezeket a csalodasokat szeretnem reszletezni....mert sajat magammal ellentetben most nem negativ dologrol szeretnek irni.....hanem valami olyanrol ami nincs 30 perce, hogy megtortent velem....de az igazsag az, hogy meg most sem hiszem el....votl egy olyan baratnom...akihez nagyon ragaszkodtam...nem tudom..es a korulottem levo mas barataim sem ertettek soha sem....es valoszinu, hogy ezutan sem fogjak erteni azt, hogy mi is fogott meg benne...de nem is ez a lenyeg....nagyon szerettem....rengeteget beszeltem rola mindekinek....meseltem..egyszeruen oriasi hatassal volt ram...boldog voltam mellette.....aztan egyik naprol a masikra csak ugy ki lepet az eletembol....az okat bevallom, hogy mai napig sem tudom.....de ra fogok kerdezni, mert msot mar van ra lehetoseg....szoval el tunt...csak ugy....azutan hiaba kerestem barhol is tobbet nem jelentkezett...nem valaszolt....nem reagalt semmire......par honap elteltevel ugyan egyszer irt messengeren.....de ekkor is csak a foldig mocskolt...mind azt ez elott is tette...ahogy a barataitol hallottam....soha nem tudtam ra haragudni...ugy Isten igazabol...elismerem en is mondtam ra dolgokat....mert ugy-e a tamadas a legjobb vedekezes....de a szeretet amit iranta ereztem.....erzek...az soha egy pillanatra sem rendult meg....mindig itt volt bennem es itt is van....lesz is mindig....csak nem volt ki irant kimutattni....de ez a mind eddig csak a mult.....mert vannak meg csodak....en alapjaba veve egy pesszimista ember vagyok....aki ismer az tudja....ritkan....nagyon ritkan mondok ilyent...de amikor ki mondom akkor tenyleg van ra okom es a szivem legmelyerol jon a erzes.....mint ma is.....4 evre ra.....ez 1-2 het plusz minusz ilyenkor ismertem meg...es most kb 3 evre ra, hogy "osszevesztunk"...igy idezojelesen....ma megtort a jeg....megtortent a csoda....amugy is a mai napom nagyon jo volt....de ezt nem tudom egyebnek nevezni csak csodanak....absozlut nem beszeltunk 3 evig....es most a volt legjobb baratnomnek koszonhetoen egy piciket.....meg a gitar orkaknak....meg persze a veletlennek...mert a hiszek a veletlenekben.....mert csak is a veletlen miatt tortent az, hogy o is es en is gitarra jarunk....a gitar orak kereten belul neha egymashoz szoltunk a hulyesegek kapcsan persze igaz, hogy minimalisan....egyszer el kerte a fuzetem is.....aztan ma velem es a baratnomel jott haza.....itt volt a baratnomnek szerepe az egesz tortenetben...mert miatta alakult igy....kezdtunk beszelgetni...hogy gyerekesen vislekedtunk....es, hogy felre tesszuk a buszkesegunket es ezentul koszonunk egymasnak....es aztan elbeszlegettunk.......de ennel szebb karacsonyi ajandekot lehet, hogy eletemben nem fogok kapni...de az is biztos, hogy ezt SOHA nem felejtem el.....ujra erezni azt az erzest....amikor beszletunk regebb is egyutt...hat ma is pontosan ugyan olyan jo es kellemes erzes volt mint regen.....jo volt ujra latni azt, hogy szinte semmit nem valtozott.....ugyan azokat a szo szerkezeteket... szavakat hasznalja, mint regen is ...ugyan azzal a kulonleges hangsullyal, mint regen...de legfokeppen...azaz a legjobb erzes az volt ahogyan azt lattam, hogy ujra szivbol ram mosolyog....az a rengetek szeretett amit azota is erzek iranta.....a szivem egyik bugyraban.....ami midnig ott volt....ugyan kicsi por szallt ra ez a 3 ev alatt....de egy kicsit sem kopott meg...ujra kitort belolem....es ujra hiszek a csodakban.....nem hiszem, hogy valaha is ujra olyan joba lennenk, mint regen...de ha sikerul kialakitani egy jo beszelo viszonyt egymassal...amire msot van esely....es en minden tolem telhetot meg fogok tenni....akkor en tovabbra is ilyen boldog leszek....mint ma.....higyjetek a csodakban, mert leteznek.....en most ra talaltam erre , de holnap ra talal valaki mas egy masikra...a sajat csodajara....mert nem hinnem, hogy ez masnak csodat jelentene, de nekem az.....mert en erzem....bennem jatszodik le....vannak...tenyleg vannak meg csodak....csak hinni kell bennuk :)
magukert beszelnek a kepek....

Nincsenek megjegyzések: