2009. február 11., szerda

Szerelmed avagy baratod?


Szerelmed avagy baratod???...volt mar olyan, hogy azon kellet elgondolkodnod, hogy egy fiu akihez oly nagyon huz a szived....a szerelmednek vagy a baratodnak kell tekintsd??? a sorsnak olykor furcsa fintorai vannak....van, hogy megtetszik egy fiu....minel kozelebb probalsz kerulni hozza...hogy megismerd....hogy a kozelebe lehes....talan ugy is erzed...hogy van eselyed nala...hisz mindig orommel....mosollyal fogadja kozeledesed.....jartok ki egyutt....meglatogat...te is meg teged....szoval benn van a kapcsolatotokban minden ilyen aprosag...minden ilyen paranyi orom amitol az egesz ugy egyben valik nagya es szepe...aztan jol pofan vag az elet....akkor amikor tenyleg ugy erzed, hogy nah igen ennel a pasinal talan van esleyem..foleg, hogy ha igy haladtok tovabb....de jon az elet azzal a kezevel..es jol behuz egyet...hogy hello...ebreszto kiralylany....fel kene ebredni a herceged nem eppen rolad almodik.....semmi baja veled....nagyon bir meg minden...tehat a jeleit sem ertelmezted felre...csuppan annyi a gond, hogy o ugy tekint rad mint egy baratra....nah igen itt a bokkeno....ezzel aztan jol oda vag az elet.....akkor most mi tevo legyel??? nem igazan tudsz ezek utan beszelni a taggal...latni sem akarod....te csak felejteni szeretnel...azt sem tudod, hogy mit akarsz.....el kezdel gondolkodni, hogy tenyleg nem akarod ot tobbe latni sem....haza mensz....es egy forro csokiba ontod banatod...azzal melengeted a kezed...aztan be tesszel egy repp szamot....probalsz erot gyujteni a tovabb lepeshez....ugy dontesz, hogy jobb ha nem emeszted magad tovabb ennyi mara eleg volt....talan meg sok is....persze...aludni nem tudsz....az tul egyszeru volna, hogy ha a banatodat csak ugy szep csendesen alvasba tudnad forditani.....persze ekkor meg nem is sejted, hogy a holnap mar konnyebb lesz.....mar mas var rad.....az estet is ennek a bizonyos fiunak a tarsasagaval zartad...a reggeled is vele indul.....aztan a nap folyaman egyszer csak egy mely megnyugvas vesz rajtad erot....es ra ebredsz, hogy nem is igazan az fajt...gyotrot, hogy a pasi nem ugy nez rad mint a leendo parjara...hanem az fajt, hogy nem volt annyi bor a kepen, hogy ezt a szemedbe mondja....meg ennyi merssze sem volt.....es igen....azert mondtam azt, hogy masnap nagy megkonyebulest rejteget....mert amikor szemelyesen a fiuval beszeled at az esemenyeket...s azoknak alakulasait....hogy ez igy torten az meg ugy...ez ezert..az meg azert.....aztan szepen ovatosan ra tertek erre a "fo" temara...es tisztazzatok akkor mintha meg a boldogsag egy paranyi szikrajat is erezned a lelkedben...de minden keppen ott az a megnyugvas ami ki tolti szived lelked...es ettol a rovid kis perctol fogva te is ugy tekintesz ra mint az egyik legjobb baratodra.....kesobb az ido mulasaval meg eltoprengesz azon...hogy vajon tenyleg kellet neked o ugy mint pasi??? esetleg meg tudnal ra ugy tekinteni??? vagy csak egy tul hajszolt baratsag erzes fuzott mindig is hozza....minden esetre az ugy ezutan is rejt meg erdekessegeket...de ott a legjobb baratnod a masik oldaladon es nem engedi, hogy csak egy percre is csuggedj......vegig melletted all es tamogat.....a napok telnek....az ido mulik...aztan uj herceg lep fel a szinpara...hogy vele mi fog torteni azt meg mindig homaly lepi..egy biztos....meg most sem tudod, hogy mi van az elozovel.....hiszen neha-neha ugy erzed...hogy csak irigykedik a jelenlegi hercegedre... s meg ezek utan merje nekem valaki azt mondani, hogy egyszeru az elet....szerelmed vagy baratod??? a franc tudja...meg most sem tudom....es ezutan sem fogom tudni... egy ideig legalabb is biztos, hogy nem....egyik percrol a masikra valtozik a helyzet...egyik percben ez...a masikban meg az....de azert meg sem lehet ennyire bonyolult az elet......hat majd a sors elrendezi....majd o megadja a valaszt erre a nagy koltoi kerdesre....minden esetre emiatt nem kell csukedni...es ha esetleg hasonlo helyzeben volnal akkor se csugedj....az elet majd elrendezi.....egyikre barat kent tekints....a masikra mint a herceged.....aztan barmi lehet.....a baratot meg lehet meg koronazni....a herceget meg le lehet fejezni >:)......de amig baratok vesznek korul nincs okod szomorkodni....a rosszat jo valtja fel...a jot pedig rossz....ettol erdekes es bizonytalan az elet....ez a korforgasa....ha nem volna rossz azt sem tudnank, hogy mi a jo....sosem gondoltam volna, hogy a szerelem es a baratsag allhat ennyire kozel egymashoz.....ma ez ...holnap az.....mindig annak kell oruljunk amit kapunk...annak a picinek is...mer a legkisebb dolgokbol lesznek a legnagyobbak :)

2 megjegyzés:

Andi(picur) írta...

...erdekes...szep...en is vagyok/voltam ilyen helyzetben...orok tema...baratsag vagy szerelem??:)

Kriszta írta...

Szia! Rátaláltam a blogodra, és el is olvastam egy pár bejegyzésedet. Ez szerintem is jó téma, de véleményem szerint (ez nem Szentírás, de egy vélemény), nincs fiú és lány között barátság. Az egyik részről úgyis több lesz, hacsak egy időre is. Kölcsönös tisztelet, jó kapcsolat van, az igen, de szerintem szoros barátság nincs. Ez a téma engem is foglalkoztatott, és én is kértem segítséget, véleményt felnőttektől, főleg olyanoktól, akik jobban átlátják a dolgokat. Ezt a véleményt is egy anyukától kaptam, akiknek nagyon jó a látása. Én teljesen egyetértettem vele.
Nem azt akarom mondani ezzel, hogy fiú és lány között csak barátság lehet, ez sem igaz! De szoros és intenzív barátság szerintem nem létezik két ellentétes nemű között. Ezért jók a barátnők:)Ahogy te is leírtad, akik nem engedik, hogy elcsüggedj. Szerintem, egy lány barátnő sokkal jobban átlátja problémádat, fájdalmadat, mint egy fiú "barát". Mert "ugyanolyanok" vagytok. A fiúk látása meg sokszor teljesen más, mint a lányoké.
Örülök, hogy olvashattam rólad:)