2009. július 31., péntek

Duma duma...


Az eletben fontosak az elhangzott szavak...mind azok amelyeket masok nekunk cimeznek...mind azok melyeket mi cimzunk masoknak...szavakkal fejezzuk ki az erzeseinket..szavakkal kommunikalunk... szavakkal mondjuk el gondjainkat...szavakkal vigasztalunk es ontunk remenyt azokba akiknek szukseguk van erre...szavakkal gyozkodunk....szavakkal hegyeket mozgathatunk meg, ha megfelelo keppen tudjuk hasznalni oket....hiszen "A rím az játék, de a szó néha fegyver"...szavakkal meselunk.....de ugyan akkor a szavainkkal hazudunk is.....egyenesen a masik kepebe hazudunk....semmi de semmi megbanassal...meg egy aprocska lelkiismeret furdalas nelkul...egyesek azt mondjak, hogy a csajozashoz....pasizashoz fontos a duma.....hmm...ez eddig oke is....csak az a baj kedveskem, hogy az talan megfontosabb, hogy a valot mond....az igazat...mint az, hogy mit mondasz.....ugyebar lokheted nekem az ures szoveget....mert meg az elejen megtevesztheszt.... elvarazsolhatsz..... elhitetheted, hogy te ilyen meg amolyan vagy....de amikor mar annyira megismertelek akkor kar a gozert....attol a ponttol kezdve ossze hordatsz fut...fat...ugy se fogok hinni neked....meg azt se fogom tudni elhinni ami igaz....minden mondatodat csak megkerdojelezni fogom tudni, hogy ez vajon igaz vagy csak egy ujabb megteveszes... egy ujabb hazugsag...tudod kedveskem....hiaba hanta bantazod ossze a jo eget is....hiaba mondod hogy te ilyen meg amolyan pasi vagy....meg, hogy ami a sziveden az a szadon.... francot....ha tenyleg ilyen vagy akkor BIZONYITSD be....nem hiszem....tudod miert??? hat nem azert mert rad neztem es ugy iteletem meg a kinezetedbol....nem ezert....hanem azert ahogyan viselkedsz....kerdezek valamit es egyszeruen meg csak ahhoz sem veszed a faradtsagot, hogy kezdjel melle dumalni es terelni a szot....meg erre sem...te egyszeruen vissza sem irsz... ezt a jatekot mar eljatszottuk nem egyszer...es nem egy temaban....hogy a francba lehet nagy szajad ha egy egyszeru kerdesre nem vagy kepes valaszolni?? hmm?? elmagyaraznad ezt nekem....en kerdezek...s kerdezek..es kovetelozom valaszok utan te meg a kisujadat sem mozditod...na ez...pedig azt allitod magadrol, hogy nagy szajad van...es igen elismerted, hogy egyketore belopod masok szivebe magad...ezt elismerem en is...de ezt a megjegyzesem kiegeszitetted azzal, hogy amikor jobban megismernek akkor altlaban eleg hamar kiabrandulnak beloled az emberek mert mindig megmondod az igazat....ehez kepest en ezt miert nem tapasztaltam??? en csak azt tapasztaltam amikor mar jobban megismertelek....hogy ha egy kicsit komolyabban kezdunk barmirol is beszelni te felveszed a szent kozomboseget....nem reagalsz semmire...barmit irhatok...egyszer ki kell probaljam, hogy elkuldjelek melegebb eghajlatra...vajon arra legalabb vissza irnal???....mindegy, hogy mirol probalok veled beszelni te nem irsz semmit....ha mar ugy erzed, hogy tul sokat irtam vagy valami akkor bevagod, hogy oke....aztan dontsem en el, hogy ezt mire erted....mert altalban nagyon nem paszol oda...ahoz amit mondok....hat nem tudom...vagy en vagyok totalisan eltevedve... vagy hulye vagyok....de hogy a ketto ket dolog....az amirol beszelsz...es az amit teszel az is biztos, hogy teljesen kulombozo....azt hiszem erre mondjak azt, hogy bort iszik es vizet predikal....vagy kedveskem mondjam ugy, hogy te is megertsd??? egyet allitasz es amikor cselekesz egeszen mast bizonyitasz....erdekes egy alak vagy kedveskem...az a helyzet, hogy meguntam....hogy mit is??
1 meguntam varni rad
2 meguntam a hangulat ingadozasaidat
3 meguntam ez a se veled sem nelkuled jatekot

4 meguntam azt is hogy egyszer jo vagyok neked s egyszer nem...egyszer kellek neked...maskor elloksz magadtol

5 meguntam az ures dumakat es igereteket

6 meguntam hogy csak akkor valaszolsz ha eppen olyan kedved van...makor szarsz vissza irni

7 meguntam hogy mindig megbocsatok neked....es hogy minden szir-szar ellenere meg mindig te kellesz nekem....meguntam de nagyon...lehet, hogy hulye vagyok ezert...sot inkabb biztos...es tudod mit talan igaza van a baratnomnek, hogy jobbat erdemlek mint te....ne hidd azt, hogy sokan eddig is kifognak tartani melletted az eletben....ennyi hulyeseg utan...es, hogy ennyi mindent szo nelkul megfognak bocsatani...ne hidd....fele ennyit sem fognak....es meg is....mind ezeket utan is semmibe veszel...es annyira nem meltatsz, hogy valaszolj egy franya kerdesre... ennyire se...nem, hogy annyira, hogy esetleg megprobald viszonozni az erzeseim vagy valami... vagy legalabb annyira, hogy vegre elmond, hogy mit erzel irantam...de ugy igazabol..mert meguntam a kellesz nem kellesz reszt...mint mar irtam...


nem tudom, hogy olvasod a blogom vagy sem....nem is erdekel....de mindentol fuggetlenul ide leirom neked kedveskem, hogy en tobbet nem kereslek...tudom, hogy nehez lesz ezt megallnom... de remelem, hogy az ido mulasaval majd konyebbe valik...nehez lesz de megteszem.... es altlaban amit elhatarozok azt vegehez is viszem....en nem foglak keresni....es ahogyan teged ismerlek te se nagyon fogsz keresni (barcsak tevednek....eszhez ternel es keresnel)... de majd elvalik...egyszer en is megtudom, hogy mit rejt az a hires jovo....aztan minden kiderul....

1 megjegyzés:

°csillagocska° írta...

minden ember ezernyi titok. néhány titok zárja viszont felpattan, ha írásait olvasod, mert belső világát, hangulatait tükrözi. kösöznöm tiutkaid, amiket felnyitsz előttem:) ígérem, nem tiporom őket a sárba