2009. szeptember 17., csütörtök

Ebben a pillanatban....


"Ebben a pillanatban 6 470 818 471 ember él a világon! Plusz mínusz néhány.Vannak akik félnek, Vannak akik hazatérnek, Vannak akik hazudnak,hogy túl éljék a hétköznapokat. Mások épp most szembesülnek az igazsággal. Vannak ördögi emberek akik háborúskodásra születtek, Mások meg arra, hogy az ördöggel viaskodjanak. Több, mint 6 milliárd ember él a Földön, több mint 6 milliárd lélek. És néha csak egyetlen egyre lenne szükségünk."

a kedvenc idézetem..van benne valami...valami naaagy igazság...én nem szeretném magyarázni, hogy mit jelent vagy, hogy szerintem mi van benne...rátok bízom...olvassátok el ha kell többször is és gondolkodjatok el rajta :)

8 megjegyzés:

Andi(picur) írta...

Nekem is tetszik!! :) igazan sziiiiiiiiip es igazsagos...:) En pedig ebben a pillanatban megjegyzest kuldok neked...:P
:X :* >:D< Pussssszancska :*

Dusy írta...

hehe...es ebben a pillanatban egy mosolyt varazsoltal az en arcomra...koszonom :* puszi draga :):X>:D<:*

Dusy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

jaj,Tuti gimi!!!ez volt kedvenc idezetem a sorozatbol...es az egyik nagy kedvencem...es tenyleg ez az igazsag...ilyenek az emberek...:D

Dusy írta...

igen az...imádom...:D ezek szerint te is nézed örülök h akad még egy közös dolog bennünk :D

Névtelen írta...

en is orulok neki!!! :D
az egyik kedvenc sorozatom!!!szerintem annyi mindent lehet tanulni belole.nem elkenyeztetett tinikrol szol,hanem van uzenete is ennek a sorozatnak...

es jo h. van net,mert igy tudom kovetni a legujabb reszeket,mert ha kene varjak ameddig adak nalunk a tvbe asszem mar az unokaimat vinnem az oviba :D

Kriszta írta...

olyan érdekeseket írsz...
én meg most találtam rá újból a blogodra. jól lemeradtam...
nekem nem jelzi ki a reader, hogyha írtál, nem tudom miért...:(

Dusy írta...

többen is jelezték ezt...de nem tudom, hogy miért nem sajnos :(...nagyon szépen köszönöm...és örülök, hogy újra rám találtál :)