2009. október 4., vasárnap

Álmok és jelentőségek


Mindenki álmodik...ez életünk része....van, hogy emlékszünk álmainkra van, hogy nem...de a tudósok szerint minden reggel álmodunk....ez idáig rendben is lenne...de ezután jönnek a gübüsebb dolgok....vannak olyan emberek akik az álmok megfejtésével foglalkoznak.... mások nem tulajdonítanak nekik semmi jelentőséget....de vannak olyanok is akik hisznek a sorsban és abban, hogy a sors és az álmok között lehet kapcsolat... én nem igazán hiszek semmi ilyen elvont dologban...csak azokban amik kézzel foghatok, átérezhetők, levezethetők....de ezt nem tudom....talán a sors fintora...de ez mint egy úgymond bizonyítékkal rendelkező kézzel foghatatlan dolog... több felnőttel is beszélgettem már erről....és valóban érdekesnek találom ezt a témát....de ugyan akkor megfejthetetlennek.... misztikusnak is.... a vallás tanárnőmnek például az a véleménye, hogy azokról az emberekről szoktunk álmodni amelyekkel szellemi kapcsolatban állunk... ehhez pedig nem feltétlenül kell az, hogy az illetővel nap mint nap beszéljünk vagy éppen találkozzunk....egy másik ember véleménye szerint az álmainknak jelentőségeik vannak....kihatnak az életünkre....és mesélt ő is pár furcsa eseményt ezzel kapcsolatban... valamint én is... és mint kiderült ő is nagyjából hasonló következtetésre jutott, mint én....én úgy vagyok az álmaimmal, hogy csak nagyon ritkán emlékezem rájuk....de ha emlékezem akkor arra mind addig emlékszem amíg meg nem kapom rá magyarázatot... hogy miért álmodtam...mi köze az életemhez... és igen... akár milyen furcsának is hangzik, de még is mindig van köze az életemhez...lehet, hogy rá pár napra lelem meg a jelentését ...lehet, hogy rá hónapokra...de valami mindig van mögötte...és ez alatt nem azt értem, hogy megálmodom a jövőmet....mert ezt lehetetlennek tartom...csupán a sors furcsa fintora, hogy valami nagyon hasonló történik vagy valami aminek köze van az álomhoz....szóval előre vetít egy kis parányi szeletett a jövőből....ami nem is lenne baj...csak meg kéne tudni fejteni... úgy értem az ember ezzel úgy van, hogy amikor az esemény bekövetkezik akkor döbben rá, hogy hoppá én erről álmodtam...és soha nem sikerül fordítva....hogy megálmodtam ez fog történni...szóval teli van az élet ilyen parányi kis csodákkal.... egyszer történt velem egy nagyon érdekes....persze egyesek szerint van rá magyarázat...mások szerint egy újabb parányi kis csoda....körülbelül egy évvel ezelőtt történt....azt álmodtam, hogy az egyik osztálytársam születésnapját ünnepeljük meg minden...nem megyek bele a részletekbe, mert azoknak úgy sincs nagy szerepük a stroyban....s reggel megyek iskolába... torna volt az elő óránk....na és mi más menne már reggel a lány öltözőben??? mindenki mesél ezt azt...s mondom az osztálytársamnak, hogy képzeld veled álmodtam...fel is csillant a szeme és rá kérdezett, hogy mit...és akkor elmeséltem neki, hogy mit álmodtam...s erre mondja, hogy..de hát holnap születésnapja van...s én csak....annyira meglepődtem, hogy hirtelen szólni se tudtam csak annyit, hogy ugye hülyéskedsz???...mire ő mondja, hogy nem tudtad?? mondtam is épp neki, hogy én nem...még azt sem tudtam, hogy az év melyik részén van...nem tudtam hiszen nagyon ritkán beszéltünk...nem volt honnan tudjam, mert különösebben nem érdekelt, mert az igazság az, hogy nem igazán szoktunk beszélni ezzel az illetővel...semmi rosszra nem kell gondolni csupán így hozta a sors, de mind ettől függetlenül ha arról van szó jól eltudunk dumálgatni...de vannak ilyen furcsa játékai a sorsnak.... hmm... de igazából nem ez ihlete ezt a bejegyzést....hanem azok a dolgok amik manapság történtek velem....szeretnék hinni abban, hogy vannak még csodák.....hogy igen is az álmaink valóra válhatnak....egy konkrét álomból indultunk ki...de értem ez alatt a vágyainkat... és csodák....ha az előbbit kifejtettem bővebben akkor már ezt is...ez alatt sem valami elképzelhetetlent értek csupán annyit, hogy egy váratlan kellemes dolog történik ami nekem csoda...mert engem érint érzelmileg...neked meg csupán egy semmiség....és a fő gondolatomhoz vissza kanyarodva egy ilyesmi álom az álomban ihlete ezt a bejegyzést....vagy is szép magyarul egyik reggel egy csodálatos álomból ébredtem fel...és azóta is azon vagyok, hogy ezt a megálmodott álmot megvalósítsam :) lehet, hogy gyagyásnak tűnők...de ha az is vagyok nem szégyellem....fel vállalom, hogy igen is megteszek mindent azért, hogy megvalósítsam az álmaimat....még akkor is ha ilyen furcsán alakult, hogy még meg is álmodtam...de mással is fordultak elő már ilyenek vagy éppen hasonló esetek, mint a barátaimmal folyatott beszélgetések során kiderült..úgy, hogy vagy mind gyagyások vagyunk és vonzzuk egymást gyerekek vagy ilyenek az úgy nevezett "normális" emberek....én mindenképpen csak arra sarkalnálak titeket, olvasókat, hogy próbáljátok megvalósítani az álmaitokat...mind a megálmodottakat, mind pedig az el tervezeteket...mert hiszen nincs annál szebb és jobb érzés ha egyik legmerészebb álmunk válik valóra....nem az álmok jelentőségével kell foglalkozni és könyveket bújni azért, hogy megtudd, hogy pár álom fejtő szerint mit jelenthet...adj esélyt magadnak és fejtsd meg magad...hagyd, hogy a saját életed adjon az álmodra választ :)

3 megjegyzés:

Kriszta írta...

álmok...
vannak nekem is bőven. de tudom, hogy ha Istennel "álmodom", akkor az a legjobb nekem:)
Köszi ezt a bejegyzést!

Dusy írta...

álmok nélkül sivár lenne az élet...nem volna amit megvalosítssunk :) nincs mit...szívből jött :)

Névtelen írta...

hm...hat igen az almok...egy fajta menekules a mindennapok nyuzsgesebol,a stressz elol...vagyis szamomra az...