2010. szeptember 19., vasárnap

Fél a végtelenből :X


Ez az idő is elérkezett... hihetetlen számomra kimondani... leírni... még csak átgondolni is... igen... a sok nehézség... harc... küzdelem... és fáradozás után... igen az enyém lett... és akármennyire is hihetelen végre kimondhatom, hogy az enyém is már kerek 6 hónapja... és ha rajtam múlik soha, de soha nem engedem el... ez egyszer biztos... emlékszem, hogy éltem már át olyan reménytelen órákat, napokat, heteket, hónapokat amikor legmerészebb álmaimban sem mertem volna egy másodpercig sem arra gondolni, hogy legalább egy fél percre is az enyém lesz... és még is... milyen hihetetlen meglepetéseket tartogat is az élet... most itt vagyunk az enyém már fél éve... és azt hiszem, hogy abszolút megalapozottan mondhatom el, hogy ez volt életem legszebb fél éve... és akkor még valaki megmerné kérdezni tőlem, hogy mért hiszek a csodákban????... az én kis csodáimban... amik számomra a mindent jelentik... vicces, így ez a bizonyos gyönyörű fél év után végig gondolni, az ez előtti időket...például emlékszem ami előtt összejöttünk volna mennyire kételkedett bennünk... mindig azon az állásponton volt, hogy én túl jó vagyok hozzá... ezért nem érdemel meg... és egyártalán nem bízott abban, hogy jó párost fogunk alkotni... ehhez képest örülök, hogy nagyon is sikerült bebizonyítanunk egymás számára, hogy sokkal jobbak vagyunk együtt, mint bármelyik másik pár... hiszen tökéletesen kiegészítjük egymást és most, hogy sikerült megszereznünk egymást arra is rávilágított az élet, hogy mennyire tökéletesen kiegészítjük egymást és, hogy mennyire szükségünk van egymásra... örülök, hogy volt alkalmunk mindezt megtapasztalni, annak köszönhetően, hogy úgy határoztunk, hogy bármennyire is bizonytalanok voltunk a dolgunkban, de adtunk egy esélyt egymásnak és megtudtuk azt, hogy valóban egymásnak termetettek minket... és tiszta szívből remélem, hogy mindez soha nem ér majd véget... mert tudom, hogy mennyivel jobb lett az életem amióta minden perces szereplője, résztvevője vagy és amióta annak is tudatában vagyok, hogy mennyire szükségem van rád... Nagyon szeretlek kicsim... :):X

2 megjegyzés:

Andi(picur) írta...

Nagyon orulok h ennyire boldog vagy es vagytok...:D Kivanom h meg nagyon sok boldog percet okozzatok egymasnak es felejthetetlen pillanatokat eljetek meg at...>:D<
Oromteli jovot NEKTEK! :* :X >:D<

Dusy írta...

köszönöm szépen a sok jó kívánságot... nagyon drága vagy én is szeretnék nektek sok-sok boldogságot kívánni és minden elképzelhető szépet és jót amit csak szeretnétek kapni az élettől... pusziii :X>:D<:*