2008. május 4., vasárnap

About me...

About me???.....sztem egy embernek sajat magarol a legnehezebb irnia....hmmm.....azt hiszem h az eletemet ket dolog hatarozza meg az egyik a szeretet ezen belul a baratok es az emberi kapcsolatok valamint a masik dolog a zene.....hat zene nelkul nem tudnek elni...a zene jelenti nekem az eletet....az egyetlen dolog amiben meg SOHA nem csalodtam....hat igen egy szamomra igen kedves ember egyszer azt mondta, hogy : „Mindenki szenved: engem szeret az, akit en nem szeretek es en szeretem azt aki engem nem szeret, de mégis, a szerelmi bánatot gyógyítja a zene, ha nem volna zene, azt nem gyógyítaná semmi.” hat igen ezzel nagyon egyet ertek ....ha vki arra lenne kivancsi hogy mien fajta zenet hallgatok.....arra valoszinuleg nem tudnek vaalsozlni....hiszen mindenfelet minden mennyisegben.....mert egyes mufajokban kitombolom magam.....masokra kibogom magam.....a harmadikra meg megnyugszom.....szoval minden elet erzesnek megfelel egy fajta zenei mufaj...:) s sztem az igazi zene kedvelok egyik mufajt sem itelik el...sot hallgatjak is szinte mindegyiket....de mint ahogyan mindnekinek hat nekem is van egy eloadom akit jobban szeretek mint a tobbit es akit ki is emelnek.....erre most azt is mondhatnam hogy ha ot a kedvenc eloadom akkor a kedvenc mufajom is az amiben o mozog....de akkor nem mondanek igazat....ez a dolog valojaban igen furcsa....mert en nem vagyok egy repfun...de meg is ..az eloado az FankaDeli....o valahogyan mas mint a legtobb eloado az o zeneje picit olyan minta egy egeszen mas mufaj lenne amihez csak o ert :)... hat rola csak annyit mondanek meg, hogy minden elismeresem az ove.....szeretem azt, hogy leirja az igazat...ahogyan ir az eletrol, a szerelemrol, a szeretetrol, a banatrol, a fajdalomrol, az oromrol, a banatrol, az igazsagtalansagrol, a beke hianyarol es egy szoban elitezve „a vilagrol” es annak dolgairol ugy ahogyan azt o tapasztalta......nem szepitit a dolgokat.... hanem konkretan kimondja ugy ahogy van.... hogy mi van....ez az amit igazan kedvelek...:) s igazabol ezt varom el a barataimtol is....hogy barmi legyen is ugy ahogyvan mondjak ki...s ne kerteljenek.....foleg ne hazudjanak :P hat azt hiszem h ennyit diohejban a zenerol es arrol amit nekem jelent :D....egyszerubben is ilintehetem volna mert egy szoban az „eletet”...ezt jelenti a zene....de az about menek itt meg kozel sincs vege...hiszen meg a masik nagyon fontos dolgorol egy szot se szoltam....:P Magamrol....hat nah jo....szeretem mit szertetem..imadom a barataimat.....veluk logni....minel tobb idot veluk lenni...hulyulni... baromsagokat csinalni... bulizni.....szal...elni az eletet amig fiatalok vagyunk....s ki elvezni annak minden percet....sokszor olyan dolgokat is megtenni amit talan nem kene....vagy egy emeletes baromsag...de hat mit csinalj...egyszer vagy fiatal :P akkor vagyok igazan boldog ha szeretnek.....ha erzem azt hogy egyszeruen rengeteg emberkenek szuksege van ram.....es ha szeretnek akkor en is nagyon tudok szereteni......ajajjj az nem kifejezes.....de viszont felejteni nem tudok....soha senkit s altalba semmit....mindig szepen megjegyzek magamnak mindent...:P ahogyan egyik kedves baratom egyszer megjegyezte : „te hogy tudsz mindig mindere emlekezni?”....neha nagyon nehez es sokszor jobb volna inkabb ne emlekezni semmire.... de ugyan akkor az emlekek amik eltetnek :P....meg ha nagyon sokszor faj is emlekezni en akarok emlkezni amig csak elek :)... :D Ami a szivemen az a szamom illetve a billentyuzeten.....mindig kimondok mindent amit gondolok....amit erzek.....ez egy olyan tulajdonsag aminek rengeteg elonye van....de rengeteg hatranya is......tolem az emberek kapnak hideget is meleget is egyarant.... nem tartom meg soah magamnak a velemenyem...:P ezert aki nem ismer azt nagyon hamar megtudom bantani., de aki ismer az tudja, hogy ezeket nem kell olyan veresen komolyan venni....de ugyan akkor a barataim szerint ez egy nagyon jo tulajdonsagom...egyszer... nem is olyan reg ezt mondtak nekem : „Hilda....en komolyan ugy elvezem, hogy ennyire nyitott vagy....mindig mindenki tudja, hogy mi van veled” .....hat igen...ez vagyok en :P....de ugyan azt el is varom a barataimtol....mert hiszen azert van velemenyunk, hogy azt ki is nyilvanitsuk.... akar csak az erzeseinket....Nem szeretem ha vkinek eloiteletei vannak.....en nem itelek elso ranezesre senkirol.....meg masodikra se.....es tisztelem azt az emberekben ha ok se itelnek el engem csak ugy...hanem elote inkabb megismernek egy kicsit....de azt sem szeretem ha vki a kulso alapjan itel....ugy tartom, hogy lehetsz bar milyen szep ha a belsod semmit se er....akkor te se fogsz semmit erni....de ugyan akkor lehetsz bar milyen csunya mert a belsod megszepithet...:) Imadok ismerkedni....minel tobb embert megismerni...jobba lenni veluk..... mert annyira erdekes, hogy mennyi fele fajta ember van...s az is, hogy ki hogyan el meg bizonyos helyzeteket... Utalom ha vki hazudik legyen szo bar milyen apro dolgorol is....ezt nagyon elitelem....nem vagyok haragtarto tipus....es nem is tudok haragudni az emberekre....de kinyilvanitom, hogy mit gondolok azzal kapcsolatban amit tett....es tovabb lepek....de aki egyszer hazudot azt nagyon megjegyzem es a bizalma azzal el uszot....:) Szeretem azt ha az emberek figyelnek ram....mert en is figyelek rajuk....de nem szeretem azokat a barataokat akik csak meghallgatjak a mondani valodat s kesz....kozben alig varjak, hogy mar vege legyen.....viszont tisztelem azokat akik vegig hallgatnak es utana a dolgokat veluk at lehet beszelni....mivel eleg sokat addok mas emberek velemenyere..... Szeretek beszelgetni...es szeretem azokat az emberket akikkel lehet is....vagy is azokat akik vannak anniyra nyiltak, hogy barmirol el lehessen veluk beszelgetni ...:)...Imadom amikor az emberek elmondjak a problemajaikat azt , hogy mi nyomja a szivuket, mert ez altal tudom, hogy biznak bennem....szeretek segiteni nekuk...s ami egyszer tolem telik mindent megtenni annak erdekeben, hogy jobban erezek magukat.......ha kell tanacsot addni....hanem pedig csak egyszeruen ereztetni veluk, hogy mennyire fontosak nekem es hogy ram mindig szamithatnak...:) Szeretek enekelni....de meg mennyire <3<3<3....:p....es>:) :P Szeretem a viragokat, a napsutest, a tavaszt, a valtozatossagot, a gyongyoket,a narancssargat, az edeseget =P~, az ekszereket, a vidamsagot, a mokat, a kacagast....:D es meg nagyon sok mindent :P....Alapjaba veve vidam figura vagyok...szeretek mosolyt varazsolni masok arcara....de komoly.... megerto.... szomoru.... es foleg masok bajat aterzo is tudok lenni....sot nagyon tudok lenni.....habar azt nem szeretem kimutatni, hogy rossz kedvem van..... vagy, hogy vmi bant....mert azzal elszomoritom a barataimat....:P egyik osztalytarsam szerint : „ Szeretem, mert Hilda mindig vidam....soha nem lattam szomorkodni”.....es vegezetul.....ize-mize...ket masik nagyon szeresem baratnemat idezve szeretnem ezt az egesz mondokat befejezni, mert azt hiszem, hogy ennel szebbet meg senki nem mondott nekem....az egyik leanyzo egyszer igy fogalmazta meg., hogy mit gondol rolam „Piece of my heart”, a masik pedig ezt mondta: „Toled tanultam meg szeretni....a hulyeseget is toled tanulom”....nagyon szeressem oket :D

Nincsenek megjegyzések: