2008. május 27., kedd

Dear .........

Dear, …….. (nem tudom, h ide most mit irhatnek….azt, h Emoke???...az nem jo…mert mar kozel sem vagy az akit megismertem es Emokenek hivtam…..azt, h Micsimacsko??? az sem jo….nem erzem ugy. h az EN macskom lennel L….azt, h Menoke?? ezt meg nem igazan szeretnem….igy hat majd te eldontod, h mit akarsz ott cimnek latni es mi kene ott legyen….rad hagyom )


Ma vagy tg….nem tudom, h irjam mikor fog ez eljutni hozzad vagy egyartalan el fog-e…. nem is az a lenyeg mert ujra be telt a pofar es ki kell irjam magambol… elgondolkodtatal ma megint vagy meg mindig nem is tudom….csak ugy elgondolkodtam urja azon, h ha meg nem is vagyunk ott ahol voltunk, de nem allunk messze tole…az elmult 1-2 het tortenesei is ezt bizonyitjak…nem tudom, h mi van velunk… velem…. veled….de minden valtozott….te biztosan…ez altal a mi is….es h en?? Hmmm hat azt nem tudom….mert sose kapom meg masoktol azt, h mit kene maskepp csinaljak vagy miben kene valtozzak meg stb…de most nem is ez a lenyeg….vagy is, h biztos ez is fontos csak nem az en szemszogembol…..engem sokkal inkabb az izgat, h te ki votlal es ki lettel….ma ugy-e a miko fele mentunk es ahogy te is meg en is…tudom volt mar itt egy szep eset….amit ennel bovebben inkabb nem emlitenek meg….de reflex szeruen is nem tudok ott ugy elmenni, h ne nezzek arra….s te is azt nezted, kik jarkalnak a jardan….hat, hogy oszine legyek az egesz ugy jott le mintha tudtad volna vagy erezted volna, h arra fogunk menni s azt vartad volna, h elmenjunk s utana tiszta a terep….lehet cigizni….mert a hulye baratnom ugy se tudja meg….nah igen szeretnem azt hinni, h csak egy bolond gondolat vollt ami vegig futot az agyamon, de… ha ezeken a dolgokon kezdek gondolkodni akkor midnig Eszter es Betti jut eszembe….az, h mennyire jo baratnok voltak es mi lett meg is a baratsagukbol…ilyenkor persze el agyalok azon, h vajon a mi baratsagunk is mar az utolsokat rugdosa….vagy eppen azon, h valaha el jon az a nap amikor este kimerulten beulok a gep ele es arra fogok gondolni, h igen….ezt nevezem most mar elmondhatjuk azt amivel ennek az fejezetnek a baratsagunkbol nekifuttunk….azt modntuk, h az nem fog sikerulni, h ugyan olyan baratnok legyunk,. de lehetnenk sokkal jobbak….el fog jonni ez a nap?...vagy legalabb fog jonni egy olyan nap amikor azt mondhatom, h ha jobbak nem is lettunk, de hasonlok legalabb igen….ezen elmelkedve megremiszt az a gondolat, h sehol sem vagyunk….nem reg elindultunk egy uton ami ehez a szebb baratsaghoz vezetet…. vagy is vezethetet volna ha nem terunk le rola…mert amennyit elore haladtunk ebbe az irnayba annyit vagy meg tobbet is most megfordultunk es vissza mentunk…. nah ilyenkor van az, h megijeszt az a gondolat, h itt csak kinozzuk az egesz baratsagosdit, de ugy se fog menni….errol meg az oszi jutt eszembe..nem tudom, h emlekszele arra mikor Esztert azzal vigasztalta, h minden baratsagnak kivan jelolve egy ido ameddig tart…addig szep es jo, de utana nincs amiert kinozni….mert ugy sincs benne semmi mas csak veszekedes es hasonlok….. vagy is egymasnak kolcsonosen csak fajdalmat okozunk…es ez az a pont egy baratsagban amikor hagyni kell az egeszet es kulon utakon indulni….szeretenm ha nem itt allnank sot kozel sem ehez a ponthoz….de mi van akkor ha a szeretet egymagaban nem eleg… mondtad, h megint nem beszelunk…s most beismerem, h ez szandekosan volt…az elmult hetekert….azert mert egyre kezdtunk tavolodni…azert mert ugy ereztem es erzem…h az en helyem szep lassan vki mas tolti illetve kezdi beotlteni….tudod te, h kire gondolok…egyreszt ezert…..masreszt azert mert az utobbi idoben el voltam kenodve kicsit…tudod, h ki miatt….illetve, h mi miatt….es ez ido alatt annyira jol esett volna ha EGYSZER….egyetlen egyszer….(legalabb)….oda jottel volna es MEGOLELtel volna…vagy vmi….kicsit probaltad volna tartani bennem a lelket, h lesz meg jobb meg minden ilyesmi….meg akkor is ha tudod, h ez nem igaz….de ilyenkor meg is jol esik a masiknak ezt hallani….e helyet a mastol kapot dolgokkal kellet be erjem….K….itt most konkretan arra gondoltam amit legelol irtam….nem arra, h emos vagyok…es ne legyek az stb…harmad reszt meg amit ma mar egyszer le irtam neked, h miert nem kozeledtem en hozzad…azert, h azt vartam, h te kozeledj hozzam…. ennek az volt az oka, h ugy ereztem az elmult idokben, h igazabol neked nem is ram van szukseged….csak nem tudod ezt a gondolatot ….tudatot elengedni….azt, h melletted vagyok….ezt ugy ertem, h nem arra van neked szukseged, h mindig ott legyek melletted…. MINDIG…. hanem csak arra a tudatra van szukseged, h ezt erezd, azert, h legy nyugod vagy vmi….arra, tudd, h melletted vagyok….szoval nem konkretan ram….hanem csak a tudatra… nem tudom, h mennyire ertheto, h mit akarok ezzel mondani…ez a tudat alatt meg azt ertem, h ha nincs mas akkor oda fordulsz es elmondod ami a szivedet nyomja vagy epp amit akarsz mondani….vagy neha van akivel elmenj ide-oda ha mas nincs….vagy neha van akivel egyet hulyeskedj vagy hasonlok….szoval csak ugy mikor nincs mas vagy jobb vagy vmi….es mondtad, h mikor mondod, h szeretsz vagy vmi akkor mondom, nem igaz vagy, h mert hazudsz…es mondtad, h akkor miert mond ezt ha en ugy is igy reagalom le…ezzel minden egyes alkalommal csak azt akarom elerni, h mondd meg egyszer vagy azt, h hozz fel egy ervet, h igen is ugy van….. nem tudom….de mindig ugy erzem, h mas elobb van mint en…nem tudom, h mert, de akar mirol legyen szo mintha egyszer elintezned a massal kapcsoaltost aztan jovok en….mintha en ugy is megvarnalak vagy vmi ilyen….errol meg az jutott eszembe amit a multkor te irtal amikor ugyan csak ezt mondtam, h mas elottem van….es konkretan ki is emeltem vkitt….s arra azt irtad, h o azt mondta, h…. konkretan idezlek…. ”vigyazzak rad jobban”…. ezzel mi van??? hmm….. mert nem erzem….es talan ez az amire a legnagyobb szuksegem volna ….s elszomorit ez az egesz, de nagyon…mar csak az gondolat…..ha arra gondolok, h yuppiii verge mindjart vege a sulinak…jon a vakacio…. pihenes…. szorakozas…. tobb ido jutt a baratokra meg minden…s akkor itt el is tunik a “yuppi” az egeszbol….es arra kezdek gondolni, h bar ne is jonne a vakacio….maradna a suli es inkabb tanulnek…mert legalabb napkozben lattlak… mert ha a vakacioval kapcs a baratos reszre gondolok akkor vegig fut a hideg a hatamon es azok a gondolatok jonnek….h az lesz mint sztgy napokon…..vhol ossze futunk akkor latlak s hanem adiosz….vallalsz vmi melot…azzal eltelik a delelot…. du meg kimensz a gorisekkel….vagy eppen Medaekkal… Timikevel…. vagy akar ki massal…. folytathatnam a sort, majd ugy is jarsz Barotra meg stradra vagy tudom is en hova…. aztan nagy ritkan esetleg eszedbe juttok….vagy hanem orulhetek annak, h ha messen besz… es egy honapba egyszer tal… a helyzetre valo tekintettel ami most van….nem tudok mast hinni vagy gondolni… ahogyan azt sem tudom, h en mikben hibazok mert probalok ugy cselekdni ahogyan jonak lattom a dolgokat, de az nem biztos, h jo is csak azt sose tudom meg, h jo vagy nem….de komolyan tul nagyok az elvarasaim veled kapcsolatban vagy a barataimmal kapcsolatban??? nem lehet oket teljesiteni vagy nem tudjatok…tudod, h mik azok vagy mi van??? vki mondja mar meg nekem is mert nem ertem….es meg utolso dolog kent azt jegyeznem meg….azzal kapcsolatban, h megvaltoztal….mintha nem be none a fejed lagya hanem egyre inkabb el mene a sutni valo belole….nem tudom, de nem ilyen voltal….regebb olyan aranyos….vissza huzodo….szereny voltal….most meg olyan dolgokat csinalsz, h csak :O igy maradok… a pofam szakad le….s olyankor eszembe jutt, h bazz, de hulye voltam regebb mikor en is ezt csinaltam….sokszor ugy erzem, h nem, h te mutatnal a tesodnak peldat..mert nagyobb, tapasztaltabb vagy meg minden hanem eppen, h te csinalod az ugyan olyan dolgokat mint o….meg a vele egy koruak ami az ok korukban normalis….mintha ujra elned megegyszer a gyermek korodat…vagy csak most elned meg.....gondolok itt arra, h minden 6-8dikos gyerek azt hiszi, h attol tobb o, h cigizik meg, h o attol felnotebb, h ezt csinalja meg stb….hol ott csak ezzel meg lejebb sulyed a szarba amiben a legtobb ember lubickol es nem lat tovabb az orra hegyetol….gondolok arra, h lassan kezd olyan csuf szajad lenni mint nekem volt…es csak koszoni tudod magamnak es az Istennek, h segitet leszokni errol….mert azt hittem, h attol leszek gorebb meg stb ha minel csufabul beszelek es mindenkit le blamalok meg stb…. es itt nem arra gondolok, h mindig szepen beszelk mert ez kzole sem igaz…foelg ha ideges vagyok…. hanem arra gondolok, h meg is csak emeberek vagyunk mind annyian es normalisan meglehet es meg is tudunk mondani mindent anelkul, h a masikat le bazd megezned vagy le kurvaznad minden masodik szavaddal…szal lehet csuful beszelni es nincs is olyan ember aki nem teszi csak kell tudni, h mikor, hol es miert…s nem ugy. h folyik ki…es ugyan ide sorolando a parastzsag is…amivel hasonlo a helyzet szal nem vazolom megegyszer ugyan azt….ezeknek a hibaknak epp az elenkezojet kene tenni….es megegyszer csak annyit tok mondani, h orulok, h le szoktam ezekrol (nagyreszt…egy elfogadhato mertekig…) … s ez most serto volt tudom..es sajnalom is….de ugy ereztem, h most mar muszaj leirjam…. es tudom, h az idgeidre megyek ezekkel a papolasokkal meg stb…mert valoszinuleg…sot biztos, h forditott helyzetben en is ugyan igy ereznek….de egyebet nem tudok az ellen tenni, h ne lubickolj a szarban…vagy eppen ne merulj el….(ha csak nem azt akarod csin, de azt mondtad, h nem es ezt merem remelni, h meg mindig igy van) es igy is ugy erzem, h en minel jobban akarlak kihuzni…illetve probalak kihuzni te annal inkabb azon igyekszel, h minel jobban meg tudj benne fuladni….en nagyon szeretlek….es ugy erzem, h meg soha senkit nem engedtem ennyir kozel magamhoz…. ezert is olyan fontos, h mi van veled….es ezert nem erdekel az amit a multkor hozzam vagtal, h de ha xyz ha csinalja mert nem idegesit…es ha te csinalod akkor igen….hat ezert…es azert mert tudom, h te SOKKAL jobb voltal. mint amilyennek mutatod most magad….es tudom, h a szived melyen meg mindig ugyan az a vki vagy….ahogyan azt is tudom, h kepes vagy arra ujra az legy aki voltal….csak ahoz neked is akarnod kell….es kell hagyd, h segitsek….nem csak elismertd, h hibaztal vagy tevedtel vagy stb….mert mindent lehet csak akarni kell….de azt TENYLEG akarni kell….es ugyan igy egyik naprol a masikra le lehet szokni a cigirol es ne modnja senki, h nem mert erre nem egy pelda volt ….de meg lesz is….de ugy, h kozben elszivsz egyet s stb nem lehet leszokni K….akkor inkabb mond azt, h nem akarsz leszokni….es magyarazd meg azt, h a cigi neked miert kell….miert jo….mitol jobb az ha cigizel mintha nem….csak azert, h tudjam megerteni en is….es akkor megprobalak elfogadni ugy, h cigizel…..de nem igerem, h sikerul is….de amig nem ertem…es nem birom felfogni….addig a helyzet a regi….es lehet, h az jon le az egeszbol, h ez az “uj” Emokevel a legnagyobb bajom….de ez kozel sem igy van…a cigi az vhol a kozepen van…de minden keppen ennel vannak sokkal aprobb dolgok amik sokkal fontosabbak…csak azok nem olyan kezzel foghatoak….azokkal nem lehet es nem is tudok ugy peldazodni, mint a cigivel….ezert szokott ez lenni a pelda…. es ha nem tudod, h mivel talalj vissza sajat magadhoz akkor csak annyit mondok, h “Almodtam” minden benne van….hallgasd meg ha elfelejteted volna, h mi a mondani valoja….tudom, h eltertel ettol a stilustol meg blabla…s lehet, h neked ez mar nem himnusz hanem csak egy szam….de problad meg ugy meghallgatni ahogy regen…s azert mondom, h minden benne van…mert nem csak azok a dolgok vannak benne amik konretan elhangzanak hanem annal sokkal tobb…es a lenyeg az, h mutasd ki azoknak akiket szeretsz azt, h szereted…..ereztesd veluk nap mint nap….azt, h szukseged van rajuk es, h fontosak neked…ne csak idonkent….tudom, h ez nekem sem megy a legjobban….de igyekszem….es probalkozom meg ha az utobi idot tekintve nem is igy tunik….de az, h igazabol amikor nem azt kapom vkitol amit szeretnek vagy nem erezteti, h en is fontos vagyok akkor nem tudom azt mutatni…h o mennyire fontos nekem….hanem tamadok meg hadakozok addig amig el nem erem azt amit akarok….mert nadon de nadon tudom befolyasolni az embereketet…:”>…s hat nah ezt alkalmazom is nagyon sokszor….ami nem tudom, h jo vagy rossz tulajdonsagaim koze sorolando…:”> de ez vagyok en es aki szeret az igy szeret ahogy vagyok….nem vak csak inyenc…:-“…..de azt hiszem, h ismersz es ezzel nem mondtam ujat…..csak esetleg eddig nem modntam ki igy konkretan…hat azt hiszem, h egyelore ennyi eleg lesz, h ha jol atragod rajta maga es megemeszted….:P es meg igy itt a vegen bocsanatot kerek ha vmivel megbantottalak… tudom, h az igzsag fajdalmas es azt is, h gyirkolni tudok a szavakkal…de nem ez volt a szandekom…
csupan annyi, h felnyisam a szemed…h ne az legyen, h nem erted a dolgokat vagy hasonlo….plusz az egesz megnyugvas nekem es a leki ismeretemnek, h en szoltam…vagy en elmondtam es nem az en hiabam lesz ha minden tovabra megy ugyan igy…mert ezeken a dolgokon nem tudok valtoztatni sajnos semmi keppen….pedig hiddel, h ha tudnam megtennem….ezeken csak te tudsz valtoztatni akarattal es azzal, h hiszel abban, h kepes vagy ra….met az vagy…en csak figyelemztetni tudlak ujra meg ujra….te szavaiddal elve fejmosas es fejmosas ujra meg ujra….de en mind mondhatok ha teegd nem erdekel….vagy egyik fuleden be a masikon ki….vagy ha nincs akaratod…..es pedig az neked van csak nem szereted hasznalni....


With love, DuSsSy

Nincsenek megjegyzések: