2008. május 5., hétfő

Osztalyocskam...


Nos tobb okbol kifolyolag is fontosnak tartom h ezt kozoljem veletek akik majd olvasatok ezt a bejegyzest...de megprobalom ossze foglalni a lenyeget....:D Hmmm hmmm h hol is kezdjem...talan ugy lesz a legjobb ha az elejen....hat megprobalom...bar nem igazan tudom h hol az eleje de ra fogjuk h ugy kezdodott minden h az en draga regi sulimba a Varadiba csak 8 osztalyig lehet tanulmanyokat folytantni...igy hat a sors akarata az volt h a Mikest valaszam kovetkezo iskolam kent...es szerencsre nem kellet csalodjak dontesemben csupan pozitivan...aminek rendkivul orulok...eleinte feltem ugyan a valtozasoktol,h mar nem ugyan azon az iskola kapun kell belepjek es nem olyan emberek koze akiket majdenem mind ismerek es bevallom sokszor vagyakoztam vissza az ismert arcok koze,ugyan is nagyon szerettem es meg a mai napig is szeretem es ezzel az erzessel gondolok vissza a jo oreg Varadira, persze ez a szeretet alatt nem a tanarokat es nem is a tanulast ertem,hanem azt h ott notem fel,oda kott az egesz gyerek korom, tobbnyire kellemes, de nehany kellemetlen emlek is es persze nem utolso sorban nagyon sok kedves regi ismeros meg barat, de most mar igy jo minden ahogyan van...megtalaltam a helyem a Mikesben, rengeteg uj embert ismerhetem meg es vki oda fent ugy rendelte el h bele csoppenhesek ebbe a remek osztalyba amibe jelenleg jarok, nagyon szeretem ezeket az embereket hiszen mindegyikukben van vlmi kulonleges,mind annyian kulon - kulon ertekes emberek a maguk modjan ezert is van az, h ennyire fontosak szamomra mindnyajan. De mind kozul kiemelnek egy embert aki kulonos keppen ertekes es fontos nekem.Ot itt ismertem meg,nem tagadom mar az elejen nagyon szimpatikus szemelyiseg volt, de aztan ahogy szep lassan megismertem jobban es egyre jobban, nap mint nap beszeltunk kulombozo dolgokrol,egyre inkabb lassan erzeseinkrol es feltett gondolatainkrol sikerult neki belopnia magat a szivembe oly annyira, h ma mar az egyik legjobb baratnom. Nem szeretnem kozolni a nevet m aki ismer az ugy is tudja h kirol beszelek, aki meg nem annak ugy sem annyira lenyeges,m talan ot sem ismeri...:D Nos talan meg annyit errol a leanyzorol h nadon - nadon szeretem ot...es meg is nagyon sok tulajdonsagunkban kulombozunk persze a lenyeges dolgokban mindig egyett ertunk, es epp kello keppen kulombozunk egymastol, pont annyira, h e miatt ne veszekedjunk, talan el is mondhatom h meg sosem veszekedtunk es remelem h ez igy is marad minel tovabb....en nem szeretek veszekedni sem vele es sem massal...azt is szoktak mondani h az ellentetek vonzak egymast nos ez nalunk bizonyos ertelemben bevalt aminek rendkivul orulok...:D..Talan ennyit most rola m ha most nem fejezem be akkor erzem h meg jovo ienkor is itt fogok csucsulni es az en draga baratnocskemrol aradozni...majd inkabb irok rola egy jo hosszu konyvet s meg abbol hasznom is szarmazhat...=))...Meg egy dologot fontosnak tartok elmondani ezzel a keppel es a rajta szereplo emberekkel kapcsolatban meg pedig azt, h egy nagy merteku valtozast hoztak az eletembe...es nem csak az eletem valtozott meg azota hanem en magam is...aminek orulok hiszen igy sokkal jobban erzem magam a sajat boromben, de viszont masok reszerol is csak pozitiv vissza jelzest hallotam, aminek termeszetesen orulok... hiszen ki nem orulne...ha a helyemben lenne...:D Talan ennyi lenne a lenyeg ahogy igertem....de ez is elege hosszura sikeredet...hat meg ha leirok reszletesen mindent...=))...Vegezetul meg egyszer annyit m ezt nem gyozom hangsulyozni es eleg sokszor elmondani, h nagyon szeretem ezeket az embereket....:D

Nincsenek megjegyzések: