2010. március 14., vasárnap

Ááááááááááá...

áááááááááááááááááááá


MEGŐRJÍT A HIÁNYOD!!!!!!!!!!
ááááááááá...

a fenébe is az egésszel... megőrjítesz sírba teszel és még is kellesz...
folyton ez megy... várok... várunk... a sok elfecsérelt idővel annyi a gond csupán, hogy nem visszahozható... az óra ketyeg folyamatosan... és nem teszünk semmit... hiányzol... gyere már... vedd már észre... ne kínozz...


ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

7 megjegyzés:

Lacel írta...

Off:

Mondták már, hogy narancssárga alapon nagyon nehéz olvasni a piros betűket? ^^

dorina írta...

nem ám úgy jársz Dusssy mint én::)
nekem a hajam bánta szerdán,amikor elkapott az ideg a hiánya meg minden....

Dusy írta...

Lacel valami más színre tipp? ajánlat?

Dusy írta...

igyekszem nem úgy járni Dorina, mint te... de nehéz...

Névtelen írta...

szerelem a negyzeten

Dusy írta...

lehet :)

Lacel írta...

Ez a fehér nekem tökéletesen megfelel már! ^^

u.i. Bocsi, hogy most írok, csak kórházban voltam és náthával is küszködtem. De látom azóta sok minden változott! :)