2009. június 24., szerda

Jatek: 7 titkos dolog rolam...


Hmm...hat az hiszem, hogy elolvasni azt amit masok irtak ennek a jateknak a kapcsan konnyebb volt, mint elgondolkodni es szavakba onteni a dolgokat magammal kapcsolataban....de vegul sikerult zold agra vergodnom es megszuletett az a bizonyos 7 titkos dolog rolam...ami lehet, hogy egyeseknek mar nem titok...de ezutan mar senkinek sem lesz az ...:) a titkokrol a 3. pontnal kicsit bovebben is....nos akkor a 7 dolog:

1. Szamomra a legfontosabb dolog a szeretet. Az, hogy szerethessek es, hogy szeretve legyek. Szeretek minel tobb uj embert megismerni es megszeretni. Akkor erzem magam igazan boldognak ha sok ember vesz korul es erzekeltetik, hogy fontos vagyok szamukre. Aki ismer az mar tudja, hogy mindent a szeretetre, szerelemre alapozok....sokszor csalodtam mar ezek miatt, de soha semmi nem tudot abban megingatni, hogy higgyjek a szeretet erejeben.

2. Utalom a hazugsaokat. Ennel jobban semmit sem utalok a vilagon. Ezen azt hiszem nincs is amit reszletezni...

3. Nem szeretem a titkokat. Ezert nincsenek titkaim, barmirol is legyen szo, akar milyen kenyes dolgokrol is, persze mint ahogyan mas emberek sem, en sem allok elo veluk, vagy eppen nem buszkelkedem ilyesmikkel, de legyen akarmirol szo nyiltan fel vallalom ha valaki ra kerdez. Masok titkait megtartom termeszetesen, hiszen milyen barat az olyan aki nem? De ettol fuggetlenul em tamogatom, hogy az ember a sok titokba el assa magat..es a vegen azt se tudja, hogy mi titok es mi nem.


4. Szeretek minel tobb idot a barataimmal, ismeroseimmel toletni. Sokat beszelek magamrol es ugyan akkor szivesen hallgatom, ha mas beszel magarol, igy mindig van amivel eltolcsuk az idot amikor talalkozunk. Beszelgetesek mellett mindig folyik belolem a hulyeseg es mindig azon vagyok, hogy mosolyt varazsoljak masok arcara. Ami a szivemen az a szamon, vagy eppen a billentyuzeten. Ritkan szoktam megbani amit hirtelen kimondok. E miatt ugyan van, hogy atgazolok az emberek, de korant sem azert teszem, hogy oket megbantsam, aki ismer az tudja. Foleg ha duhos vagyok azt szinte sosem kell komolyan gondolni, hiszen 2 perc mulva mar en sem emlekszem ra. Ugyan igy elvarom az teljes merteku oszinteseget masoktol is. En nem kimelek senkit, ugyhogy engem sem kell kimelni. Sokalta jobban elviselek akar milyen ko kemeny es fajdalmas igazsagot, mint egy paranyi es artalmatlan hazugsagot.


5. A zene, az enekles az eletem. Mindent a zeneben elek meg, banatot, oromet es egyszeruen mindent. Nagyon sokat enekelek, van akinek tetszik, van akinek nem....oszinten szolva nem erdekel....akinek tetszik azzal altalaban egyutt szoktam enekelni...masok meg ne hallgassak...en ettol vagyok igazan boldog....ha gitarozhatok es enekelhetek melle....ilyenkor semmi mas nem erdekel.

6. Rendkivul makacs vagyok. Nem hallgatok senkire es semmire, mindig megyek a sajat fejem utan. Ha valamire azt mondjak, hogy ne csinaljam meg azert is megcsinalom. Nem a masok hibaibol tanulok elso sorban, hanem elkovetem a sajat hibaimat es levonom a kovetkeztetest. Mar tobbszor is mondtak, hogy nem hallgatok senkire csak is magamra.


7. Mindig es mindenen mosolygok...ezeknek a mosolyoknak fele sem igazi....ha megszegyelem valami miatt magam, mindig egy mosoly moge rejtem igazi erzeseim....ha szomoru vagyok is csak mosolygok, hogy masok ne lassak azt rajtam...de akiket igazan kozel engedtem a szivemhez azok mosoly es mosoly kozt is lassak a kulombseget. Egy mosollyal mindent elintezek....egy mosolyban minden benne lehet, csak meg kell tudni fejteni a jelenteset. Neha azon is mosolygok amin nem kene...vagy eppen foloslegesen...ezt probalom korigalni...csak mar annyira bennem van, hogy nehez le allni vele. De mindettol fuggetlenul...es meg attol is fuggetlenul, hogy a dolgok java reszet peszimistakent szemlelem, de meg is alapjaba veve egy vidam perszona vagyok.


Itt a vegen, de nem utolso sorban szeretnem megkoszoni a meghivast es egyben a lehetoseget arra, hogy en is jatszhassak Krisztanak :) Nagyon szepen koszonom :)

5 megjegyzés:

Andi(picur) írta...

Egy par dolgot tudtam rolad :P,de nem sokat...igy most jol jott ez a bejegyzesed is :D
Amugy a 7-es nagyresze ram is igaz...:P

Dusy írta...

hehe....emlekszel mikor eloszor beszeltunk mennyi minden kozos dolgot fedeztunk fel :D ugy h akkor van meg egy :D

Kriszta írta...

Szeretetreméltó vagy, kedves DuSsSy:)
az 1es nagyon tetszik. A szeretet erejében mindig hinni fogok, mert van Kiből merítenem, akkor is ha csalódás ér.
Köszi, hogy játszottál:)

Dusy írta...

En is koszi mar csak a meghivast is ;) igyekszek minel hamrabb eleget tenni a masik meghivasnak is :)

Andi(picur) írta...

Jah igen...:)) jok voltak a kozos beszelgetesek..:)