2009. június 7., vasárnap

Minden beteljesedik ha itt az ido....




Mostanaban elege erdekesen alakul az eletem....nem is vagyok benne biztos, hogy erre az egeszre ez a megfelelo kifejezes....igazabol abban sem vagyok biztos, hogy eletem ezen szakasza valamivel is masabb volna, mint az eddigiek.....az is megtortenhet, hogy csupan erre a kis aprosagra most figyeltem fel....a napjaim....fuggetlenul attol, hogy hetkoznapokrol vagy eppen a hetvegerol legyen szo annyira megszervezetnek tunnek....es ez nem ugy tortenik, hogy ossze irom a teendoimet es a kis hatarido naplomba bejegyzem, hogy mit mikor volna a legalkalmasabb megcsinalni, aztan ez szerint cselekszem....semmi szervezkedes....es semmi egyezkedes nelkul....semmi tervezes nelkul...mintha valaki mar elore megszervezett volna mindent....az elmult honapokban egy halom uj dologba vagtam bele....de csak ugy spontan...gondolkodas nelkul.....sosem gondolkodtam azon, hogy ezeket a dolgokat, meg a veluk jaro terheket elfogom-e birni vagy valami hasonol...en csak bele vagtam....ezert is voltak olyan napok amikor kicsit ossze csapptak a hullamok a fejem folott es azt sem tudtam, hogy mit csinaljak vagy eppen hova fussak....e miatt volt az is, hogy egy kis idore kicsit felre kellett tegyem a blogozast....de igy vissza gondolva meg is minden annyira megrendezett, megszervezett volt....persze ha en kezdtem volna tervezgetni, hogy minden jo legyen...minden stimmeljen.....biztos, hogy nem jon ez ilyen jol ossze....peldaul egy napsutotte vasarnap reggelen egyet gondoltam es ugy hataroztam, hogy beiratkozok a soforiskolaba....masnep mentem is ez pikk-pakk beiratkoztam....aztan kesobb ra jottem, hogy talan nem a legmegfelelobb dontes volt....mert nehez mind a ket sulira keszulni es meg jo eredmenyeket is elerni....de meg is a ket dolog annyira jol kiegeszitette egymast....a legjobb az volt, hogy a soforsuli elmeleti reszet pont arra fejeztem be, amikorra a suliban kezdodott a zuros felevis idoszak....szoval ezt probalom elmagyarazni, hogy ha elo vettem volna a naptarom es egy olyan idoszakot probaltam volna talalni amikor a ket suli jol megfer egymas mellett biztos, hogy a sok gondtol a vegen mar a fejem tetejen alltam volna...es meg se fertek volna meg egymas mellett....mert azt szeretem volna, hogy minden rendben legyen....de igy hopp...bele szoktem az egeszbe gondolkodas nelkul es jol alakult....most, hogy a felevis idoszaknak vege.....lassan az egesz sulinak...mar csak par vezetesi oram maradt es utana teljes gozzel foglalkozhatok azzal, hogy megszerezzem a jogsim....persze csak a ket nagyobb dolog volt ami ennyire jol megfert egymast mellett....de mind ezek mellett....mindig adottak ilyen-olyan kisebb programok, rendezvenyek amiken szerettem volna reszt venni.....es ebbe a megtervezetlen tervbe annyira bele passzoltak, hogy meg csak az idopontok sem utkoztek egyszer sem....maximum annyi nehezseg akadt, hogy egyik helyrol mentem a masikra....es volt olyan nap is, hogy reggel 7kor elmentem otthonrol...es csak este 10re ertem haza...egymast kovettek a dolgok szep sorjaban...csak arra nem terveztek idot, hogy haza jojjek...de epp ettol lett kulonleges...varazslatos az egesz....vagy egy masik erdekesseg...rendeltem egy konyvet....aminek mar csupan a megjeleneset annyira vartam, hogy egyszeruen nem talalok ra megfelo szavakat....aztan amihelyt megjelent ...meg is rendeltem....ez mind a zuros felevi idoszakban tortent....minden nap amikor mentem haza az iskolabol bekukkantottam a posta ladankban arra a kis cetlire varva, ami jelzi, hogy megerkezett a varva vart konyvem....es na mit szoltok mikor jott meg??...ha mar a szervezetsegrol volt szo...azon a bizonyos szerda delutan erkezett meg a konyv amelynek delelotjen az utolso felevit megirtam....ennel jobban idoziteni nem tudot volna ...hat mi ez ha nem szervezetlen szervezetseg???....mert ha hamarabb jon meg akkor azonnal neki latok olvasni es egy mukkot sem tanulok a felevire.....vagy pedig ulok a fuzet mellett es azon gondolkodom, hogy vajon mi lehet a konyvben...es, hogy milyen jo volna olvasni...az meg bizonyos, hogy egyik lehetoseg sem lett volna jo....de igy a felevik veget ertek...mas dolgom nem volt es nyugodtan kiolvashattam a konyvecskem....es, hogy szervezzek tovabb az eletem a fentiek....ez utan a het utan jottek az informatika vizsgaimat....es most amikor mar se sulira nem kell tanulni a vizsgakon is tul vagyok.....a tegnap egy jott builztunk....kibuliztuk az elmult honap faradalmait es izgalmait....ami akar, hogy is megvolt tervezve....azert szellemileg is es fizikailag is kifarasztott rendesen....de mindennek meg volt az ideje....es ez mas dolgokra is igaz lett...nem csak erre a parra amiket reszleteztem....a magan eletembe is olyan dolgok tortentek amiket nem is vartam...csak jottek es megtortentek....mert itt volt az ideje annak, h megtortenjenek....ezert is kapta ez a bejegyzes azt a cimet, hogy minden beteljesedik ha itt az ido....nem kell a dolgok elejbe szaladni es onkivuleti allapontban varni rajuk.....varni es csak arra az egy bizonyos dologra varni....ami amig varod nem fog jonni...vagy jon, de kicsit mas formaban....persze te nem epp ugy varod , igy elsiklasz mellette....eszre se veszed...es varod tovabb a nagy semmit.....nem kell....mert el jon....meglesz...ha itt az ideje....elni kell az eleted.....ki elvezni a jelen pillanatat....nem a multban merengeni es nem is a jovo vagy eppen az almok utan sovarogni....regebb ugy gondolkodtam, hogy feladhatnam az eletem egy alomert...ami nem biztos, hogy valaha is fog teljesulni....de mara a sors ironaja...vagy szervezetlen tervezetsegenek koszonhetoen...epp a minap hivta fel a figyelmem erre egy szamomra igen kedves egyen, hogy : "neked beteljesult a figyelmeztetes, hogy ne csak almodd az eleted, hanem eld az almaidat....te mar eled"...es igaza volt....es meg mindig az van....mert mint mindeki masnak voltak az eletemben nehez pillanatok amikor megkellett tanulnom a legkisebb dolgoknak orulni....egy halk szonak....egy mosolynak....egy pillantasnak....de akkor ennek volt itt az ideje....de most mar masabb idok jarnak.....most igazan boldog vagyok....mert teljes eletet elek....igen....nem kell meglepodni teljes eletet elek...ugyan hianyzik az eletembol rengeteg dolog.....de ugyan akkor minden megvan ami engem boldoga tesz....ami nekem fontos.....es ez igy mar egyfajta teljesegnek szamit...vagy nevezheto.....es ahozz, hogy boldog legy nem is kell tobb....:)
Ui: merjetek elni...merjetek vakmeroek...batrak.... lenni es egy-egy felvillano oteltbe fejest szokni gondolkodas nelkul.....ne tervezzetek es akkor minden tervezete valik korulottetek ...orulni kell minden aprosagnak, mert ha a kicsinek nem tudsz orulni, akkor a nagyot nem erdemled es nem is fogod megtalalni :)

Nincsenek megjegyzések: