2009. június 25., csütörtök

Kriszta kerese avagy egy kis elmelkedes a csaladrol...


Szoval a csaladrol es annak jelentosegerol kene irjak....igazabol meg soha nem irtam ugy a blogra, hogy valaki mondott egy temat aztan jottem es megirtam....vagy igy sem, mint most, hogy barki is azt kerte volna tolem, hogy segitsek neki es irjam le a velemenyem a csaladrol...kicsit olyan ez mintha hazi feladatba kaptam volna....;))....barcsak mindig ilyesfele hazijaim lennenek...;))...az igazat megvallva orulok, hogy kikered a velemenyem, mert ebbol erzem, hogy nem csak zagyvasagokat szoktam ossze hordani mas bejegyzesimben...es, hogy vannak olyanok akiknek szamit a velemenyem....koszonom :)... hmmm.... igazabol ez egy olyan tema...hogy ossze kell szednem nagyon a gondolataimat...mert...valahogyan olyan termeszetes modon mindenki tudja a szive melyen, hogy mit is jelent szamara a csalad, de akkor kerul gondba amikor azt le is kell irni...csalad...csalad...csalad....azt hiszem, hogy elso sorban is egy csaladban nagyon fontos a szeretet...hiszen a szeretet az ami ossze tart egy csaladot...a szeretet az egesznek a mozgato rugoja... a legtobb embernek fontos a csalad....ugyan vannak olyanok akik kevesbe tartjak fontosnak...de hat mindenben vannak kivetelek...meg hat milyen is lenne az ha egyformak lennenk???.....igazabol ez a dolog szerintem minden emberben mar egeszen pici koraban ki alakul....es valoszinuleg annak fuggvenyeben, hogy ki milyen csaladban, kornyezetben nevelkedik....aki rengetek szeretetet, torodest kap annak bizonyara mindenkeppen tovabbi eleteben is nagyon fontos szerep fog jutni a csaladnak....a csalad is egy fajta kapcsolat....ugy ertem, hogy az ember mindig arra torekszik, hogy vedje es folyamatosan apolja a kapcsolatait a baratiaval...nah ugyan igy kell apolni a csaladot is.... hiszen a csalad tagok csak akkor kovacsolodhatnak igazi csalada...ilyen szempontbol sok aprosagon mulik az egesz...ez alatt azt ertem, hogy fontos peldaul az, hogy egy csalad egyutt uljon le etkezni...hogy legalabb azt a rovid kis idot egyutt tolthessek... hiszen mindenkinek meg van a sahat feladata...a szulok munkaba jarnak vagy eppen a hazimunkaval foglalatoskodnak...a gyerekek tanulnak...es igy hetkoznaponkent aranylag eleg keves idot tudnak egymasra szentelni...de ilyenkor...ez a rovid ido alatt minden csaladtag beszamolhat arrol, hogy az elmult nap mi tortent vele...de mas csaladi programok is fontosak ilyen szempontol...es itt az is kepbe jon, hogy a szulok mennyit torodnek a gyerekeikkel... mennyi kozos program van a csaladban... mennyire gyakran jarnak el egyutt kirandulni, biciklizni, vasarolni, pecazni vagy akarhova mashova, hiszen millioegy dolog van amit egyutt csinalhatnak es az is nagyon fontos eppen mennyit beszelgetenek egyutt... az olyan emberek akik egy szereto es torodo csaladban nonek fel...azoknak egyszeruen a szivukben van az es folyamatosan arra torekednek, hogy talaljanak egy olyan embert akivel kepesek le elni az eletuket, aki mellett kepesek megoregedni, akivel kepesek mindent megosztani amilyuk csak van, akivel kepesek csaladot alapitani es mind azt a szepet es jot amit ok kaptak a szuliktol....csaladjuktol tovabb adhassak a sajat gyerekeiknek....igy en is mint legtobb embertarsam keresgelek....keresem azt az embert akinek meg 80 evesen is szibol jovo szeretettel fogom megfogni a kezet....es akinek a szemeben, ugyan ez a szeretet fog tukrozodni.... es ugyan ebben a szemben lefog peregni az egesz eletem....a kis vagy eppen nagy csaladom tortenete, akiket a nehezsegek...a viszontagsagok kovacsoltak meg jobban ossze....akik minden egyes akadaly legyozese utan csak egyre kozelebb kerultek egymashoz...egyre osszetartobbak lettek...es egyre jobban ra jottek arra, hogy mennyire fontosak egymas szamara...valamint azt is tudjak, hogy tudnanak egymas nelkul letezni, de annak mar nem volna ertelme :)

5 megjegyzés:

Kriszta írta...

nagyon köszönöm ezt a bejegyzést, mindent belefoglalva:)
a legjobban mégis ez tetszett benne:

.keresem azt az embert akinek meg 80 evesen is szibol jovo szeretettel fogom megfogni a kezet....es akinek a szemeben, ugyan ez a szeretet fog tukrozodni....


Köszi a segítséget:)

Dusy írta...

hehe...nekem is ez a kedvenc reszem :">

Névtelen írta...

szia.Timi vagyok,de ZuZu a becenevem.Te még nem ismersz engem,de én már több ideje olvasgatom a bejegyzéseid és nagyon tetszenek...látszik,hogy mindig szívből írsz...és mindig elgondolkodtató bejegyzéseid vannak.

és ez a bejegyzésed a családról nagyon megható...nekem is az a rész a kedvencem,mint Krisztámé,és én is pont erről álmodozok.és annyira boldog lennék ha ez teljesülne!!!

Dusy írta...

Szia Zuzu:) koszonom a megjegyzesed..tenyleg nem ismerlek meg...de remelem h megismerhetlek :)

Névtelen írta...

szia.meghivtalak egy jatekra a blogomon.nagyon orulnek ha te is csatlakoznal.

http://hellokitty17.blogspot.com/2009/07/7-tevhit-rolam.html