2010. február 6., szombat

Várj csak...

Úgy látom, hogy az a hét semmiről se fog szólni csak a várakozásról... mint ahogyan eddig is... nem értem... valószínűleg mindannyian hülyék vagyunk és csak ő normális vagy én már nem tudom.... de mentem elrobbanok... mi a szar van nem értem... a múlt hétvége... áááh... egyszerűen nincsenek rá szavak... s nem tudom, de most inkább nem mennék bele a részletekbe mivel.... még a végén annak az emlékét is befeketítené a dühöm... de nem értem így kezdődőt... ez megy hétfőtől... várunk téged, mint a szent lelket.. mindenki csak kérdi, hogy na valami??? jelentkezett már???... és én már lassan reflexszerűen írom... hogy nem... még mindig semmi... és mééééég most is csak a semmi.... vagy még az se... na aztán a méltóságos úr.... huhhaa nem is tudom, hogy merte megtenni... de felbornyúzott pénteken... le is szakadt a pofánk rendesen... persze ő, mintha semmi sem történt volna... beröppent... megint jó pofizás s minden oké... mintha semmi nem történt volna... áááá oké ezt még lenyeltem... csak azért mert nem kezdtél magyarázkodni....szerencséd.... holnap találkozunk.... azaz ma.... igen... veszem észre... persze, hogy azóta is csak várjalak... esküm te még is mit képzelsz rólam vagy éppen magadról??? minek nézel??? mert ha azt hiszed, hogy fogok rád várni akkor elnéztél valamit... de nagyon... egyáltalán nem... nem értelek... már elvágtad magad alatt a fát nagyon régen... és ahelyett, hogy megpróbálnád helyre hozni a hibád... ahelyett, hogy azon igyekeznél, hogy valahogyan vissza szerezd a bizalmam.... neeem te inkább fel is szeleteled azt fát... és még jobban elrontasz mindent... te komolyan ezt akarod??? megint csak át akarsz baszni??? ez előző nem volt elég??? most átszeretnél még jobban... úgyhogy még jobban fájjon??? NEM ÉRTELEK.... még is meddig kéne várjak rád??? még is ezek után mit kéne várjak tőled??? és még elvárnád, hogy bízzak benned??? francot... tudod mikor... ááá legszívesebben ordítanék...vagy földhöz csapnék valamit vagy hozzád, de azonnal... és még ezután elvárnád, hogy minden szép legyen... és ha még ezt el is nézném nagy nehezen neked?? azután is egy végbe csak ez menne??? higgyem is azokat amiket mondtál??? tetszek neked lol... szeretsz.... még nagyobb LOL... nem lehet eligazodni rajtad... furcsa vagy bingó... erről inkább ennyit... inkább nem osztok s nem is szorzom tovább a dolgokat.... remélem így is elég sértőre sikeredet... annak készült igen... ne is lepődj meg... hogy kicsit te is kapj vissza abból amit adtál ma... utálom ezt a szót még csak kimondani is... vagy leírni is, hogy várj... várjak.... várlak... várni... várhatlak... és akár milyen más formáját... nem, hogy érezni... nah én most vártam eleget köszi... most aztán várj csak te...

2 megjegyzés:

dorina írta...

Dusssykám,csak keményen és határozottan.:)

Dusy írta...

Igyekszem Dorinám... igyekszem...:)