2009. december 6., vasárnap

Mikulás :)


DuSsSy :): akartam írni valamit a szépről az ürümről a szeretetről...6dikán neki kezdtem az lett a címe h mikulás olyan aktuális volt... a mikunap kapcsán vmi ilyesmiről... az örömről amit egymásnak okozunk olyankor s trálálá...de ennyi lett van egy címem és nem tudok hozzá szólni...
Szippancsom :X: ne a mikulasrol es a megszokott salakos erzelmekrol irj... hanem arrol ami a hatterben huzodik es sokkal szomorubb
Szippancsom :X: es csak a vegen terj ra a mikulasra
Szippancsom :X: legyen elvont
DuSsSy :): nem konkrétan mikuról akartam hanem a mögötte levő dolgokról...az érzelmi részéről stb
DuSsSy :): most látom h mit írtam ürümről xD
Szippancsom :X: :))
DuSsSy :): vhogy kicsit ki akartam törni... h mindig a rosszat taglalom s minden...legyen vmi vidámabb is de... ááá nem megy... pedig akartam... próbáltam...
DuSsSy :): írtam pár sort aztán töröltem... s ezt eljátszottam párszor..
DuSsSy :): neki keseredtem másnap is..de úgy se tudtam kipréselni magamból semmit...
DuSsSy :): de tudom mi lesz...most jött meg az ihlet
Szippancsom :X: mi?
Szippancsom :X: mert nekem lenne egy otletem
DuSsSy :): nah mond
DuSsSy :): aztán mondom én is
Szippancsom :X: kezdheted ugy hogy errol probalsz irni mar napok ota... es rajottel kozben hogy nem a konkret hanem az elvont dolgokrol kell irni
DuSsSy :): nah tudtam én h nagyjából ugyan ott jár az agyunk
DuSsSy :): igazából nekem azaz ötletem jött h ezt a beszélgetést másolom be
DuSsSy :): és az lesz a bejegyzés, hogy nincs ötlet a bejegyzéshez
DuSsSy :): azaz ötlet az volna csak nem megy...
DuSsSy :): mert ez úgy olyan öszínte lenne s ilyen még nem volt
DuSsSy :): mit szólsz?

2 megjegyzés:

Andi(picur) írta...

Kreativ...otletes...eredeti...ilyen blog bejegyzest sem lattam meg...akarom mondani nem olvastam meg...:P
>:D< :X :* leanyzoooooooooooom >:D<

Névtelen írta...

ha ha...ez nagyon aranyos és ötletes volt!!!