2010. január 5., kedd

Fogadjunk, hogy...

Ma 2010. január 5.-én, 10:02-kor hivatalosan is fogadunk. Réka és én, azaz DuSsSkó, hogy eznnel fogadunk, hogy 1 kerek egyetemi év alatt... lesz köztem és az a bizonyos Ő között "valami"... akár milyen kavarodás is történik köztünk a vesztes egy kerek hétig főz, mos és takarít a nyertesnek. Réka azt állítja, hogy lesz valami, én meg holt biztos vagyok abban, hogy nem... az Ő neve maradjon titok, elég ha mi tudjuk, hogy ki, meg aztán azt úgy se felejtsük el :) >:)Helyesírás-ellenőrzés
Úi.: eeeezt megnyerem... a végeredményről majd tájékoztatlak titeket is :) (az igazat megvallva veszíteni szeretnék, de az részlet kérdése :)) xD ééédes de hülyék vagyunk...)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nah ez igy jo :)...ezt igy biztos el nem felejtsuk ....nem mintha elfelejtenenk..de sosme lehet tudni..

Dusy írta...

hehe.... azt kihagytam belőle, hogy ha lefízeted vagy bele kavarsz és nem a sors hozza úúúúgy.... akk te vesztesz automatikusan és nem 1 hétig hanem 1 hónapig takaritasz...mosol és főőzől...>:)