2010. január 22., péntek

Jóslat


Ez egy jóslat, rólam... egyik barátnőmmel elmélkedtünk a tegnap este és ő írta... engem igazán szíven ütött és ezért úgy érzem, hogy itt a helye a blogomon... más részt meg erre évek múltán is szeretnék emlékezni... hogy majd egyszer vissza olvasgatva megtudjam, hogy mi lett belőle igaz és mi nem... kíváncsi leszek erre a mozzanatra... és természetesen ha bejön az amit jósolt akkor ajánlani fogom nektek is az én kis jósnőmet... az én kis általában bizakodó barátnőmet, éppen a jóslatot megelőzőleg mondtam is neki, hogy soha ne változzon meg, mert ez az amiben más, mint a többi barátnőm... számomra ő ettől különleges... egyszerűen imádom azt, hogy bármekkora is legyen a káosz az életemben ő percek alatt átlátja és tud szolgálni valami olyannal ami arra késztet, hogy igenis van értelme tovább küzdeni az életben... mindenkinek szüksége van egy ilyen emberre az életében... és igen... természetesen vannak olyan dolgok is amikkel kapcsolatosan nagyon beindul a fantáziája és át esik a ló túloldalára... de ez most nem ilyen eset... ezt ő maga titulálta így, hogy jóslat... azzal indokolva, hogy ezt tényleg így gondolja és hiszi... azaz talán a megfelelőbb szó ide az, hogy reméli... ez úton is szeretnék köszönetet mondani azért, hogy támogat és minden szép kis csodáért amiben az ő keze is benne volt... mert ha a kis csodáimra kezdek gondolni akkor bizony szép számmal akad olyan aminek az ő smekerkedéséhez van köze... nagyon szépen köszönök mindent amit valaha értem tettél és mai napig teszel... a jóslat, barátnőm szavaival:
Hát kezdek felnőni.. kezdek rajöni, hogy minden nem úgy van, mint ahogy a mesékben. És különben is a rózsaszín szemüvegem összetört. Nem tudom már rózsaszínben látni a világot. Na de most nem vagyok annyira pesszimista, mint az elmúlt időszakban. Én is jobban szeretettem úgy, de akkor tényleg olyan volt, hogy láttam benne valamit. Várj... én eddig meg voltam győződve, hogy vele és veled lesz valami, mivel én vele tudlak a legjobban elképzelni, már mint társnak. De kiakasztott, hogy néha le sem szar és, hogy ez nem így kéne legyen, ezért is fogadtam. Meg vagyok győződve, hogy lesz valami köztetek, érzem. De, hogy mikor sajnos azt nem tudom. Ezért vagyok néha pesszimista, mert ahogy látom, hogy semmi sem akar lenni... Pedig kéne legyen, tudom!!!!!!!!!!!!!! Az zavar amikor látom, hogy nem lesz semmi. Én meg úgy örvendenék ha lenne valami. De, ahogy mondtam egyetemen lesz valami, de az még annyira messze van. Nagyon. Én hamarabb szeretném az egészet. Ez nem azt jelenti, hogy nem biztatlak vagyis, hogy nem azt akartam az eddigi reakcióimból kifejezni, hogy add fel, nem... sőt ne add fel... vagyis nem tudom elmagyarázni. Remélem érted hová akarok kilyukadni. Azt kérdezted, mért mondja azt mindenki, hogy mennyire nagyon örülne annak ha ti összejönnétek. Hát jó, hogy mindenki szeretné, mert úgy találtok. Például ******sal is, de vele inkább úgy ahogy volt az Energyben, olyan nagyosabb cuccba meg megnyilvánulásbán, de Ő... például vele mindenféleképpen, még pizsamába is, vagyis, hogy vele még abban is lehetnél és tökéletesen megértenétek egymást, találnátok. Olyan jó lenne, ha ti együtt, már úgy látnom, esküszöm. Az lenne az eddigi szerelemmel kapcsolatos napok közül a legjobb, legszebb. Attól félek, hogy nehogy egyszer mikor együtt vagyunk megrészegedjek egy kicsit, mert akkor néha hülyeségeket csinálok és oda menjek hozzá és úgy megmondjam a magamét vagyis, hogy veletek kapcsolatosan. Azt mondogatom, az egyetem más, meg a környezet hatása is. Úgyhogy én mondom akkor lesz csak valami, sajnos, pedig hamarabb milyen jó lenne. Úgyhogy a fogadást meg fogom nyerni. Szerintem, mint már sokszor mondtam sok csalódás lesz az elején és akkor jön rá, hogy te... tuti... Ezt megjósolom. Fog járni csajokkal, meg minden, de nem lesz az igazi. Na én most elmesélem, hogy hogyan lesz, elejétől a tetőpontig. Hát Ő először is összejön egy barna hajú, vékony csajjal, de a csaj nem valami jól néz ki, majd járnak körülbelül egy hónapig. Ez úgy fog félbe szakadni, hogy a csaj meg fogja csalni. De ezelőtt Ő még próbálkozik pár lánynál, persze sikertelenül. Aztán összejön még egy lánnyal, akivel tovább tart a kapcsolata, de ekkor már neked is lesz valakid és ez így fog menni még pár hónapig. Aztán egyszer csak, valamilyen bulin összefuttok. Addig nem nagyon fogtok beszélni, de ott majd elkezdtek beszélgetni és rajősztök, hogy mi is volt a baj a kapcsolataitokban. Lehet, hogy nem éppen buliban, de tuti a többi így lesz. Mivel nem tud úgy felszabadulni más mellett, mint melletted. Ezért nem fogja csak mellett érezni azt a bizonyos valamit... És egy percig se félj ettől, kifogsz tartani mellette vagyis, hogy nem úgyhogy egy végbe rágondolsz majd, de kifogsz. Lesz rengeteg olyan dolog, ami összetöri a szíved, amit Ő tesz majd, de ezeken idővel túl jutsz. Hát így lesz. Nem lesz valami fényes, erre felkészülhetsz, de a vége tök jó lesz. Ebből a jóslatból nagyon várom már az egyetemet, nagyon nagyon... Kicsit szabadabb ott ez a téma, most valahogy bele sem akarok gondolni, de azért ott jobb lesz. Jaj és ha ennél hülyébb leszek vagy valami hülyeséget csinálok, valami baj lesz velem akkor szólj, mindenképpen. Én szeretném a régieket is magam mellett tudni, remélem marad azért minden, vagyis mindenki jóban mindenkivel. És végül szerintem most ezért nem aggódj, jó lesz... meglátod...

6 megjegyzés:

Tiida írta...

Elolvastam a joslatot, mint meg sokminden mast a blogodon es nagyon tetszik:) az illetovel kapcsolatosan meg annyit, h elobb-utobb minden pasi rajon arra h hol rontott el dolgokat, idovel meg is banjak es valtoztatni akarnak rajta... vigasztaljon az hogy ami elo van irva az ugyis megtortenik, es ez nagyon ugy nez ki h elo van. Tehat kitartast! majd a fejlemenyeket ird le legyszike h tudjam en is:P

Névtelen írta...

:).........néha egy mosoly többet jelenet minden szónál.....köszönöm

Dusy írta...

Köszi szépen Tiida a biztatás... én is remélem, hogy így lesz vagy ha nem is pont így de hasonlóan... és a jóslat igazzá válik :) és természetesen tájékoztatok minden kedves olvasót arról mi lett a jóslat sorsa :)

Dusy írta...

Kedves Névtelen... szívesen bármit is köszönsz, és igen valóban így van, ahogy írtad :) habár azért szeretném tudni, hogy ki vagy :)

Névtelen írta...

Szerintem az a névtelen R***,és nem én:D
De lefordítom röviden a jóslatot:Az a bizonyos kocka mindig megfordul.Ez mindig így van.Most sem lesz másképp.Csak idő kérdése az egész.

Dusy írta...

Útközben én is rájöttem csak ő nem szokott ékezettel írni s azé zavart meg... hát remélem igazad lesz...:D