2010. január 31., vasárnap

A kis édes...

Van nekem egy nagyon édes barátnőm... ez a bejegyzés neki és róla fog szólni... tudom, hogy ehhez nem kellene semmi különös alkalom... de én születésnapja alkalmából szeretnék neki és róla írni... na szóval ez a lány... akit igazából egészen pici kora óta ismerek... sok szép emlék... szerintem ő el sem tudja képzelni, hogy mennyire fontos nekem... amikor jön és akár milyen szomorú is legyek... neki sikerül megnevettetnie... ha elvesztettem minden csep reményt, akkor ő jön és egy egész remény sugarat nyújt át... valamint el nem tudja képzelni, hogy mennyire jól esik amikor nem kell oda menjek hozzá és magamtól kezdjek mesélni neki.... mert ő jön és érdeklődik... ezzel is érzékeltetve, hogy igen is érdekli az, hogy mi van velem... valamint az amit az előbb is írt... annyira jó érzés... rám lépett messengeren és írta, hogy megy táborba, de ha bármi is történne akkor írjak neki smst mindenképpen, mert nem szeretne lemaradni semmiről sem... hát igen.. mit is lehet erre mondani???... én tudom... egyszerű a válasz... ilyen egy igazi barátnő... mosolygós, jó kedvű, olyan valaki akire mindig lehet számítani... bármiről is legyen szó... akivel bármit meglehet beszélni... mindig tudja, hogy most támogatnia kellene vagy éppen biztatnia... esetleg vigasztalnia... egy olyan barát aki bármilyen hülyeségben benne van... akivel lehet bulizni... nagyokat kacagni egy csomót hülyéskedni... így ahol csak eljár boldog szíveket, mosolygós szájakat, emlékekkel teli perceket... órákat vagy éppen napokat hagy hátra... NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT ilyen úton is... remélem, hogy sikerült örömet szereznünk az ajándékkal... szívünk lelkünk bele adtuk... szeretném ha tudnád, hogy nagyon fontos vagy nekem és nem szeretnélek elveszíteni semmiképpen :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

És ne feledd:"Ez így volt megszervezve:))."

Dusy írta...

jaja :)) direkt... tudom én..ezt nem lehet elfelejteni xD :))